  • 1. Data: 2007-02-01 02:31:59
    Temat: Konto firmowe - gdzie?
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    Z powodów a który nie będę tu pisał coraz mniej podoba mi się PKO BP S.A.
    Zaczynam się powoli rozglądać, za jakimś normalnym bankiem, który będzie
    traktował małą firmę jako poważnego klienta, a nie tylko zastanawiał się
    jak na nim zarobić. Możecie coś polecić? Z jakim banków korzystacie, co
    Wam, się podoba a co nie?

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie

  • 2. Data: 2007-02-01 07:44:29
    Temat: Re: Konto firmowe - gdzie?
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...wroclawski.pl>

    Tomasz Motyliński napisał(a):
> [...]
    > traktował małą firmę jako poważnego klienta, a nie tylko zastanawiał się
    > jak na nim zarobić. Możecie coś polecić? Z jakim banków korzystacie, co
    Wszystko zależy co potrzebujesz - ja mam w VW Bank Direct. Plusem są
    opłaty, a właściwie ich brak. Wszystkie operacje są bezpłatne z
    wyjątkiem tokena (36 zł / rok). Brak miesięcznej opłaty. Minusem jest
    brak oddziałów. Można zamówić kartę bankomatową - 50 zł/2 lata, wypłata
    z dowolnego bankomatu 5 zł. Ja nie posiadam karty - jak potrzebuję
    pieniądze to przesyłam na konto prywatne i wyjmuję.

  • 3. Data: 2007-02-02 01:01:00
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    Najlepsze konto indywidualne i firmowe jest w mBanku i tyle
    żadnych opłat za prowadzenie konta, przelewy za DARMO do zus i us, karte możesz
    mieć do ekonta za darmo i 0 prowizji w bankomatch Euronetu, BzWBK i jeszcze
    jakies od niedawna.
    Jak czasem czytam jak ludziska sobie życie komplikują, jak wybierają banki, jak
    przebierają, analizują, a potem, bulą za wszystko - bo tam "kompleksowa
    obsługa", lepsze podejście do klienta, warunki kredytowe - to wszystko wielki
    bzdet i głupota ludzi omamionych natarczywością reklam

  • 4. Data: 2007-02-02 08:02:50
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kuba wrote:
> [...]
    > obsługa", lepsze podejście do klienta, warunki kredytowe - to wszystko wielki
    > bzdet i głupota ludzi omamionych natarczywością reklam

    A jak szybko trzeba pieniądze wpłacić na konto a w Twoim mieście nie ma
    wpłatomatu albo przy wpłacaniu się zwyczajnie zatnie? Albo jak szybko
    trzeba jakieś zaświadczenie druknąć i potwierdzić w banku? To w
    przypadku firm może się dosyć często zdarzać - i co wtedy? Wszystko
    zależy od profilu firmy i jej potrzeb. Najlepiej rozpisać to sobie na
    kartce i porównać i wszystko się szybko wyjaśni :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-02-03 12:28:33
    Od: "owl" <a...@i...pl>

    On 1 Lut, 03:31, Tomasz Motyliński <m...@w...eu> wrote:
> [...]
    > traktował małą firmę jako poważnego klienta, a nie tylko zastanawiał się
    > jak na nim zarobić. Możecie coś polecić? Z jakim banków korzystacie, co

    w grudniu założyłam konto firmowe Business Expert w Multibanku. opłata
    15 zł za wszystko: w tym m.in karta debetowa, wszystkie przelewy za 0
    zł. dla mnie super, bo przelewów mam przynajmniej kilkanaście
    miesięcznie. w styczniu zainteresowałam się dlaczego nie pobrali mi
    tej opłaty 15 zł. zapytałam konsultantkę w oddziale i niespodzianka
    jakże miła... podobno do końca grudnia mieli taką promocję, że jeśli
    ktoś złożył wniosek o otwarcie konta przez internet, to opłata za
    prowadzenie konta do końca korzystania z konta będzie wynosić 0 zł. a
    reszta zostaje jak było, czyli przelewy i kartę mam nadal bez opłat.
    Rewelacja.
    jedyny minus - chociaż niewielki, to obroty przynajmniej 2000 zł
    miesięcznie ale liczone jako średnia z 3 miesięcy. czyli wystarczy że
    raz wpłynie za fakturę kwota 6000 zł i spokój na trzy miesiące.
    Polecam gorąco
    owl

  • 6. Data: 2007-02-11 21:45:49
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <1...@j...googlegroups.com

    owl <a...@i...pl> m.in. napisał(a)::

    > w grudniu założyłam konto firmowe Business Expert w Multibanku. opłata
    > 15 zł za wszystko: w tym m.in karta debetowa, wszystkie przelewy za 0
    > zł.

    Karta debetowa? Czyli inna forma karty kredytowej? Ile procent?

    > dla mnie super, bo przelewów mam przynajmniej kilkanaście
    > miesięcznie.

    Jakbym miał kilkanaście tylko to bym nie marudził.

    > jedyny minus - chociaż niewielki, to obroty przynajmniej 2000 zł
    > miesięcznie ale liczone jako średnia z 3 miesięcy.

    To akurat nie problem.

    A dopytam, czy jak ustawie przelew na termin po tygodniu to jest opcja
    blokady środków na ten przelew? Tak, żeby nie można było już ich w żaden
    inny sposób podebrać? Czy mają serwis sms podobny do inteligo informujący o
    każdej transakcji na koncie?

  • 7. Data: 2007-02-11 21:57:19
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    [...]

    > Karta debetowa? Czyli inna forma karty kredytowej? Ile procent?
    Nie. Zwykła karta do konta.
> [...]
    > inny sposób podebrać? Czy mają serwis sms podobny do inteligo informujący o

    OIMW nie i nie.

    KJ