  • 11. Data: 2003-12-08 19:05:40
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "Charczenko" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    Tensor

    Zapewne przeoczyles watek w ktorym prosilem Cie o odpowiedz wiec przy okazji
    Twojego postu tutaj pozwalam sobie na mala prywate. Prosze Cie o odpowiedz
    na pytanie ktore postawilem w poscie dostepnym pod linkiem
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,2.html?
    group=pl.biznes.banki&tid=1003616&pid=1003796

  • 12. Data: 2003-12-08 19:07:35
    Od: "BayNet" <b...@p...onet.pl>

    > To nie chodzi o ryzyko (tylko i wyłącznie). Jak przykładowo działka jest
    > warta 100k, a Ty weźmiesz 10k kredytu nie mając dochodów i nie będziesz
    > spłacał, to bank popada w koszty windykacji, wyceny, zbycia działki. To
    jaki
    > ma w tym interes? Przecież do tego trzeba armię ludzi zatrudnić. Bank to
    nie
    > lombard. Oprócz zabezpieczenia musisz mieć dochód wystarczający do spłaty
    > kredytu.
    Zapewne masz rację. Przypomnialo mi sie powiedzenie ze banki pozyczają
    pieniadze ludziom którzy je (pieniadze) mają. Coś w tym jest. Pozdrawiam.