  • 1. Data: 2002-08-05 21:24:03
    Temat: Millennium vs mBank
    Od: Piotr Rogacki <m...@U...onet.pl>

    Jestem posiadaczem konta w millenium i zastanawiam się czy warto
    przejść do mBanku. Z tego co zauważyłem to oprocentowanie jest lepsze
    w mBanku, brak oplat za rachunek i wyciaganie pieniedzy w euronecie.
    Sa jakies minusy? Szczerze mowiac to oddziały nie są mi potrzebne!
    Warto przejść?

    --
    Pozdrawiam.
    Piotr Rogacki

  • 2. Data: 2002-08-06 05:44:54
    Temat: Re: Millennium vs mBank
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Piotr Rogacki" napisał w wiadomości ...
> [...]
    | w mBanku, brak oplat za rachunek i wyciaganie pieniedzy w euronecie.
    | Sa jakies minusy? Szczerze mowiac to oddziały nie są mi potrzebne!

    Czy warto? Z Millennium? Ty sie nie pytaj, Ty dzwon zakladac konto w
    mBanku!!! W Millennium placisz za wszystko - prowadzenie konta, wyplate
    z bankomatu, przelewy, zlecenia. A tutaj masz wszystko free. Millennium
    stara sie jak moze sciagac $$$ za wszytko, co sie rusza.
    A minusy w mBanku - wiekszych - jak dla mnie - nie ma. Jedyna wada,
    ktora niestety urasta do duzego problemu sa bankomaty Euronetu wlasnie.
    Bardzo czesto nie mozna z nich korzystac, sa nieczynne, uszkodzone, nie
    wyplacaja $$$, blokuja srodki na koncie, ze nie wspomne o tym, ze
    jednego dnia sa, nastepnego juz nie. Wczoraj np. w B-szczy w oddziale
    Lukasa mily pam cos grzebal we wnetrznosciach bankomatu, pieniazki
    musialem wyplacic w bankomacie z prowizja :-(((

    Uwazam, ze mBank MUSI cos zrobic z tym problemem, tlumaczenie, ze to nie
    ich siec do mnie nie trafia - w koncu ATMy sa integralna czescia tego
    banku, a ich niesprawne dzialanie drastycznie obniza funkcjonalnosc
    mBanku (jak i innych korzystajacych z Euronetu).

    |< O /\/\ i ><
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet
    =================================

  • 3. Data: 2002-08-06 06:39:46
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "kriskel" napisał w wiadomości ...
    | A najczęściej nie ma samego bankomatu. I to dopiero jest minus.

    Tak sobie obliczylem z kalkulatorem w reku, ze przez 14 m-cy prowadzenia
    konta w mBanku z powodu braku mozliwosci wyplaty w bankomacie Euronetu
    zaplacilem 63,50 zl prowizji. Jak dodac 30 zl za karty dla pelnomocnika
    to wychodzi calkiem niezla sumka (miesiecznie 6,68 zl, nie liczac kart
    4,54 zl).
    Wychodzi wiec, ta bezplatnosc mBanku jest conajwyzej wirtualna.

    Co nie zmienia postaci rzeczy, ze nadal polecam mBank.

  • 4. Data: 2002-08-06 07:11:03
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jednego dnia sa, nastepnego juz nie.

    A najczęściej nie ma samego bankomatu. I to dopiero jest minus.

    Pzdr
    kriskel

  • 5. Data: 2002-08-06 11:35:24
    Od: "Marcin Oździński" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr Rogacki" <m...@U...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:u3rtku4ibppo7v81bembej15n4lnc7hl90@4ax.com...
> [...]
    > w mBanku, brak oplat za rachunek i wyciaganie pieniedzy w euronecie.
    > Sa jakies minusy? Szczerze mowiac to oddziały nie są mi potrzebne!
    Warto ale warto też zachować konto w Millenium i trzymać tam powyżej 500
    PLN.Wtedy masz bezpłatne prowadzenie konta w Millenium.
    Po co ? Ja trzymam na wypadek wyjazdów zagranicznych.Wypłata w bankomacie
    zagranicą to tylko 3,5 PLN :)
    No i kiedy chcesz wypłacić większą gotówkę robisz sobie przelew do Millenium
    w voila :)

  • 6. Data: 2002-08-06 11:48:41
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Oździński" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zagranicą to tylko 3,5 PLN :)
    > No i kiedy chcesz wypłacić większą gotówkę robisz sobie przelew do

    No i kursy $ w Millennium sa lepsze niz, np.w Lukasie (chodzi mi o platnosci
    kartami) - dlatego oraz dlatego powyzej mam oba konta :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2002-08-07 10:53:30
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Piotr Rogacki" <m...@U...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:u3rtku4ibppo7v81bembej15n4lnc7hl90@4ax.com...

    Zalezy jakie konto w Millennium. Za Milepensje nie placisz nic. Wez pod
    uwage tez to ze w bankomatach Euronetu wyplacasz kase tylko za zlotowke.
    Minusem jedynie pozostaje to ze brak obslugi konta przez Internet, ale od
    przyszlego roku i to ma sie pojawic. Ponadto mozliwosc debetu w koncie,
    karty kredytowe. No ale to juz zalezy co komu potrzbne.

    Pozdr,

  • 8. Data: 2002-08-07 11:15:14
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > 4,54 zl).
    > Wychodzi wiec, ta bezplatnosc mBanku jest conajwyzej wirtualna.

    ja od samego początku posiadania rachunku w mBanku chyba nie byłem zmuszony
    do wypłaty w innym bankomacie, ale to wszystko zależy ... w Warszawie jest
    dużo euronetów, ale mimo tego i tak nosze ze sobą elektrona PKO BP jakby
    jakiś euronecik padł to mam ponad tysiąc dodatkowych bankomatów w Polsce
    całej ;-) a PKO BP dla byłych studentów - bardzo łaskawy ;-)

    Karol Żwiruk

  • 9. Data: 2002-08-07 11:29:58
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Od przyszłego roku? Już w tym roku miało hulać, i co? Przekładają to z roku
    > na rok. Więc nie byłbym takim optymistą.

    no nie, myślę że są świadomi swojej wielkiej porażki na tym
    polu i pracują nad tym, myślę że przyszły rok jak tego nie uruchomią
    to będzie już żenada, (mam na myśli dobrze dopracowany system a nie jakieś
    protezy ;-))

    Karol Żwiruk

  • 10. Data: 2002-08-07 12:22:31
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>