  • 1. Data: 2002-07-01 19:51:22
    Temat: bezczelnosc PEKAO SA!!!
    Od: "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam
    Ponad poltora roku temu zlikwidowalem
    jedno z posiadanych kont w tym banku.
    Bylo to EUROKONTO dla studentow.
    Zwrocilem karty itd, wydalem dyspozycje
    zamkniecia konta. A tu nagle dzis dostaje wezwanie
    od uiszczenia prawie 100 zl tytulem zaleglych prowizji.
    Normalnie mnie rozluznili, szczerze mowiac to wydawalo
    mi sie ze tu wszystko zalatwione, nawet gdyby ktos mial jakies
    nieuregulowane pare groszy ( ja rozliczylem sie z nimi co
    do grosza, tylko kto na kilka zotych trzymalby papier?)
    to kiedy sie go zawiadamia? po prawie 20 m-cach?
    Troche bezsensu sie zachowali, z pocztaku chcialem to tak
    zostawic bo malo mam czasu, ale pomyslalem ze pewnie za jakis
    czas przysla kolejne wiec lepiej to od razu wyjasnic. Co radzicie zrobic?
    Czy ktos juz cos takiego przerabial?
    W pierwszym odruchu chcialem isc tam i zrobic im "awanti"
    i zazadac wydania jakiegos zaswiadczenia ze jestem z nimi rozliczony
    bo kto wie czy za pol roku znowu czego nie wymysla?
    Czy sadzicie ze to dobre rozwiazanie?
    Pozdrawiam
    Savo

  • 2. Data: 2002-07-01 21:48:36
    Temat: Re: bezczelnosc PEKAO SA!!!
    Od: "ArowB" <a...@p...onet.pl>

    Olej to........
    Za 100zł nie beda ci wytaczali procesy. :-)
    A swoja droga jak ty wszystko zalatwiles to nie masz sie czego bac.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2002-07-02 04:40:07
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    Użytkownik "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ponad poltora roku temu zlikwidowalem

    ja 2 lata temu zlikwidowałem studenckie eurokonto. rok temu przysłali mi
    liścik, że mam odebrać 23PLN pozostałości po zamknięciu. miałem wtedy
    strasznie zakręcony czas i nie odebrałem. byłem przekonany, że przepadło. a
    tu po kolejnym roku (czerwiec 2002) przyszło kolejne zawiadomienie - mam
    odebrać 23 PLN. zdziwiłem się. niby niewiele, a cieszy. teraz już odbiorę...

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 4. Data: 2002-07-02 06:13:56
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > Olej to........
    > Za 100zł nie beda ci wytaczali procesy. :-)
    > A swoja droga jak ty wszystko zalatwiles to nie masz sie czego bac.

    a jak go wpiszą za rok na listę niesolidnych klientów ? bo ma dług względem
    banku i go nie spłaca ..

  • 5. Data: 2002-07-02 06:25:54
    Od: c...@i...pl

    On Mon, 1 Jul 2002 23:48:36 +0200, "ArowB" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Olej to........
    >Za 100zł nie beda ci wytaczali procesy. :-)
    >A swoja droga jak ty wszystko zalatwiles to nie masz sie czego bac.

    Tyle że zazwyczaj nie ma się dokumentu potwierdzającego zamknięcie
    konta... No i trudno, żeby wysyłali wezwanie wcześniej, jeśli na
    przykład mają zasadę, że wysyłają, gdy uzbiera się co najmniej 100 zł.

  • 6. Data: 2002-07-02 07:52:16
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    Hej
    Dokladnie to samo mialem kilka dni temu w Millenium. Szefowa oddzialu mowi
    bym wypisal reklamacje (maja specjalne druki). Tym bardziej sprawa smierdzi,
    gdyz pol roku temu dzwonila do mnie kobieta z telemarketingu i pytala czy
    chce u nich stale zlecenie, a ja na to ze juz tam nie mam konta! Facet z
    oddzialu to potwierdzil telefonicznie i przeprosil, a tu po kolejnym pol
    roku info o wypowiedzeniu przez bank umowy i tez mam im jeszcze placic!
    Tobi

  • 7. Data: 2002-07-02 18:06:26
    Od: "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Tobi <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > oddzialu to potwierdzil telefonicznie i przeprosil, a tu po kolejnym pol
    > roku info o wypowiedzeniu przez bank umowy i tez mam im jeszcze placic!
    witam
    PEKAO niezle wtopilo z tymi zaleglymi oplatami
    oprocz mnie bylo tam jeszcze kilka innych osob
    w takiej samej sytuacji, wszystko udalo mi sie
    zalatwic, ale fakt ze PEKAO to skandaliczne trkatowanie
    Klienta