  • 1. Data: 2003-01-05 22:44:06
    Temat: kredycik na samochod ?
    Od: "Piotr_Ł" <d...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie brać grupową :o)

    Nie będę ukrywał, że pisze tutaj poraz pierwszy i w ściśle zamierzonym
    celu :o)))
    Jeżeli ktoś potrafi mi podpowiedzieć to bardzo proszę.
    Rzecz dotyczy kredytu na zakup używanego samochodu,
    - wysokość kredytu od ok. 5 tyś. zł. do ok. 9 tyś zł.
    - na czas ok. 24 miesiące.
    - ? - problem - w jakim banku o coś takiego warto się starać ?
    tzn. który bank może się pochwalić najkorzystniejszą ofertą w w.w celu ??

    Z góry dziękuje za podpowiedź.
    Pozdrawiam
    Piotr.

  • 2. Data: 2003-01-05 22:54:50
    Temat: Re: kredycik na samochod ?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    "Piotr_Ł" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > tzn. który bank może się pochwalić najkorzystniejszą ofertą w w.w celu ??

    Gdzie masz ROR?
    Banki często promują swoich klientów np. niższym oprocentowaniem albo niższą
    prowizją.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-01-05 22:56:38
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    "Piotr_Ł" <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    Gdzie masz ROR?
    Banki często promują swoich klientów np. niższym oprocentowaniem albo niższą
    No i oczywiście zależy jeszcze czy waluta, czy złotówki.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-01-05 23:13:19
    Od: "Piotr_Ł" <d...@p...onet.pl>

    > Gdzie masz ROR?
    mBank...
    ... i najprostsze konto w PKO SA

  • 5. Data: 2003-01-05 23:22:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Z góry dziękuje za podpowiedź.

    Sprobuj tutaj? :)

    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/narzedzia/wyszukiwa
    rki/samochodowe.ht
    ml

    I zapytaj sie w swoim Pekao, moze bedzie mialo cos dobrego?

  • 6. Data: 2003-01-06 09:18:26
    Od: "Mariusz Miechowski" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    niższą
    > prowizją.
    > No i oczywiście zależy jeszcze czy waluta, czy złotówki.
    A saldo debetowe, spłaci kiedy będzie chciał.