  • 11. Data: 2015-08-25 21:53:17
    Temat: Re: konto - podejście 2.
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 22.08.2015 Chris94 <c...@p...fm> napisał/a:

    > Czy w VW Banku dalej karta VISA jest bez opłat?
    > Bo z Twojej tabeli wynika, że to może być już ostatnie, całkowicie
    > darmowe konto w Polsce!

    Przedostatnie, jest jeszcze Smart, też z VISA :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 12. Data: 2015-08-25 23:24:00
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 25 Aug 2015 07:36:55 -0700 (PDT), MrMrooz napisał(a):

    > Raiffaisen i wymarzone osobiste? Dodatkowo oprocentowanie. Ale bez karty, choć ta
    nie jest wymieniona w warunkach.

    Karta jest obowiązkowa i kosztuje 3 zł/m-c, chociaż jeśli się jej nie
    aktywuje, to opłata nie jest ściągana.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 13. Data: 2015-08-26 16:41:00
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 23:24:07 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:
    nie jest wymieniona w warunkach.

    > Karta jest obowiązkowa i kosztuje 3 zł/m-c, chociaż jeśli się jej nie
    > aktywuje, to opłata nie jest ściągana.
    A to dziwne co twierdzisz, bo mam to konto i nie mam karty. Nie było również żadnego
    problemu z wyrobieniem go bez karty. Chyba, że się coś ostatnio zmieniło.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 14. Data: 2015-08-26 22:44:12
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Wed, 26 Aug 2015 07:41:00 -0700 (PDT), MrMrooz napisał(a):

    > A to dziwne co twierdzisz, bo mam to konto i nie mam karty. Nie było również
    żadnego problemu z wyrobieniem go bez karty. Chyba, że się coś ostatnio zmieniło.

    Żona niedawno zakładała tam konto i właśnie tak to wyglądało, jak
    opisałem.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2015-08-27 09:45:20
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu środa, 26 sierpnia 2015 22:44:23 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:

    > Żona niedawno zakładała tam konto i właśnie tak to wyglądało, jak
    > opisałem.
    W tym banku (Raiff) wszystko jest możliwe. Również to, że gdyby zakładała innego
    dnia/z innym człowiek po drugiej stronie, nie musiałaby wyrabiać karty.

    Ale swoją drogą na stronie jest napisane: 'Do Wymarzonego Konta Osobistego *możesz*
    zamówić kartę MasterCard Debit ....', co jednak sugeruje, że możesz, a nie musisz.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 16. Data: 2015-08-27 13:46:38
    Od: b...@o...pl

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 23:24:07 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:
    > Karta jest obowiązkowa i kosztuje 3 zł/m-c, chociaż jeśli się jej nie
> [...]

    Zakładałem konta Raiff w promocji Comperia bez karty. Mam je do dziś i nikt
    nie zmusza mnie do jej wyrobienia. Czy coś się zmieniło?

  • 17. Data: 2015-08-28 01:21:57
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.08.2015 o 13:46, b...@o...pl pisze:

    > Zakładałem konta Raiff w promocji Comperia bez karty. Mam je do dziś i nikt
    > nie zmusza mnie do jej wyrobienia. Czy coś się zmieniło?

    Np. promocja się mogła skończyć.

  • 18. Data: 2015-08-28 08:59:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-08-28 o 01:21, Smok Eustachy pisze:

> [...]

    karta nie może być obowiązkowa, to niezgodne z prawem, nawet jeżeli bank
    wydaje ją do konta to klient ma możliwość rezygnacji i opłata (za kartę)
    nie będzie pobierana

    kiedyś miałem akcję w TBP, twierdzili, że bez karty się nie da...i byli
    w błędzie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2015-08-29 01:29:38
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Thu, 27 Aug 2015 04:46:38 -0700 (PDT), b...@o...pl napisał(a):

    > Zakładałem konta Raiff w promocji Comperia bez karty. Mam je do dziś i nikt
    > nie zmusza mnie do jej wyrobienia. Czy coś się zmieniło?

    Może przesadziłem z określeniem obowiązkowa.
    Po prostu przy zakładaniu konta pan oznajmił, że żonie do domu zostanie
    przysłana karta i faktycznie tak się stało.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2015-08-29 01:35:27
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 28 Aug 2015 08:59:30 +0200, RobertS napisał(a):

    > karta nie może być obowiązkowa, to niezgodne z prawem, nawet jeżeli bank
    > wydaje ją do konta to klient ma możliwość rezygnacji i opłata (za kartę)
    > nie będzie pobierana

    Od jak dawna tak jest?
    Żona kiedyś zakładała konto w Kredyt Banku (to było na kilka miesięcy
    przed ich wchłonięciem przez BZWBK) i nie było możliwości wymigania się
    od karty.
    Chociaż żona nigdy tej karty nie aktywowała, to bank twardo naliczał za
    tę kartę opłaty i wszystko miało oparcie w regulaminie..

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof