  • Data: 2005-04-26 09:41:15
    Temat: [konto firmowe] Gdzie się przenieść z BPH
    Od: "Bartek" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    Mam nastepujace pytanie do grupowiczow, od wrzesnia zeszlego roku roku
    prowadze firme oraz mam konto firmowe w BPH (sezam start). Na dzien dobry
    otrzymalem debet w wysokosci 10 tys zlotych (samochod jako zabezpieczenie).
    Chciałbym jednak przenieść się do innego banku z powodu prowizji dla BPH
    (39,90 miesiecznie + przelewy + wypłaty z bankomatów itp robi się tego koło
    100 zł na miesiac plus odsetki od debetu). Czy znacie jakiś bank, tańszy od
    BPH z dostępem do konta przez www, który udzieliłby debetu w wysokości 2-3
    krotności miesięcznych wpływów na podstawie historii z innego banku. Możliwe
    zabezpieczenia: poręczyciel + samochód po zwolnieniu go przez BPH.
    Myślałem o Lukasie ale oni firmy obsługują tylko we wrocławiu :( i nie wiem
    jak u nich sprawa debetu wygląda.

    P.S. Jestem z górnego śląska więc bank powinien mieć siedzibę w okolicach
    Katowice-Bytom-Gliwice-Tarnowskie Góry :)