  • 11. Data: 2003-05-22 08:13:17
    Temat: Re: kołodko VAT-EM W KARTY
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Sugerujesz, ze rozwój gospodarczy jest wynikiem
    > rozwoju gospodarczego ? ;-)
    > (pisałem czym nie jest, bo uszczelnienie i poprawa
    > prawa nie jest zagrożeniem dla rozwoju).

    Heh... jeśli mowa o naszym grajdołku to trudno
    tu dostrzec ową poprawę prawa.
    Ja tam widzę raczej proces odwrotny.

    Pix

  • 12. Data: 2003-05-22 08:16:05
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bagc18$rbn$1@pippin.warman.nask.pl...

    > To wynik rozwoju gospodarczego

    Sugerujesz, ze rozwój gospodarczy jest wynikiem
    rozwoju gospodarczego ? ;-)
    (pisałem czym nie jest, bo uszczelnienie i poprawa
    prawa nie jest zagrożeniem dla rozwoju).

    Wolno Ci wierzyć, że słodka herbata to wynik mieszania.
    Ja wiem, że do tego sama łyżeczka nie pomoże.

    BAH

  • 13. Data: 2003-05-22 12:25:12
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Heh... jeśli mowa o naszym grajdołku to trudno
    > tu dostrzec ową poprawę prawa.
    > Ja tam widzę raczej proces odwrotny.

    W omawianym przypadku wolę jak opodatkują "omijających prawo"
    niż ogłoszą nową daninę wnoszoną przez płacących podatki.

    BAH

  • 14. Data: 2003-05-22 15:04:35
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > W omawianym przypadku wolę jak opodatkują "omijających prawo"
    > niż ogłoszą nową daninę wnoszoną przez płacących podatki.

    To z Ciebie jakiś wyjątkowy optymista ;-)
    Nie ma takiej kwoty, której nasz budżet nie byłby w stanie
    zmarnotrawić, w związku z czym ta alternatywa jest zwyczajnie
    fałszywa.
    Proceder wymyślania nowych pretekstów do grabieży
    podatników i tak nadal będzie trwał w najlepsze bo taka
    jest obecnie mentalność decydentów.
    Zauważ, że wszelkie prezentowane pomysły "naprawy"
    zawsze sprowadzają się tylko do wyciagania kolejnych
    pieniędzy.

    Pix

  • 15. Data: 2003-05-22 19:34:13
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    > To z Ciebie jakiś wyjątkowy optymista ;-)
    > Nie ma takiej kwoty, której nasz budżet nie byłby w stanie
    > zmarnotrawić, w związku z czym ta alternatywa jest zwyczajnie
    > fałszywa.

    to nie jest alternatywa. Chodzi o kolejnośc działań ;-)

    > Proceder wymyślania nowych pretekstów do grabieży
    > podatników i tak nadal będzie trwał w najlepsze bo taka
    > jest obecnie mentalność decydentów.

    dlatego jest walka o czas.

    > Zauważ, że wszelkie prezentowane pomysły "naprawy"
    > zawsze sprowadzają się tylko do wyciagania kolejnych
    > pieniędzy.

    Wolę jak "wyciągają" od tych co mają niż jak np.
    karają kogoś mandatem, "bo nie ma"(Klienci mu nie zapłacili).

    BAH

  • 16. Data: 2003-05-22 20:05:43
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > to nie jest alternatywa. Chodzi o kolejnośc działań ;-)

    Niestety MF zatrudnia wystarczające tabuny urzędasów aby
    być w stanie różne działania prowadzić równolegle.

    > dlatego jest walka o czas.

    Wątpię :-(
    Jeśli p. premier razem z Kołodką i resztą nie przewrócą się
    zaraz po referendum to czasu będą mieć niestety w bród aby
    przeforsować każde głupstwo.
    Jeśli się natomiast się przewrócą to i tak wiele już naszkodzić
    nie zdołają.

    > Wolę jak "wyciągają" od tych co mają niż jak np.
    > karają kogoś mandatem, "bo nie ma"(Klienci mu nie zapłacili).

    IMO to nie działa w ten sposób, że jak wyciągną pieniądze
    z VATu to odpuszczą mandaty albo inne rzeczy.
    To jest po prostu cała maszyneria nastawiona na darcie pieniędzy
    skąd tylko można i nie da się jej tak po prostu "zatkać" rzucając
    coś na pożarcie.

    Pix

  • 17. Data: 2003-05-28 06:23:08
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 21 May 2003 17:46:41 +0200, "BAH" <b...@k...chip.pl> wrote:

    >A co rodzą patologie typu bezpłatne karty rabatowe za 10kPLN
    >i VAT odprowadzany od 10kPLN zamiast 20kPLN ?

    o czym piszesz? Bo póki co VATem opodatkowano usługi i towary. Bonów
    ani pieniędzy - nie.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski