  • 1. Data: 2002-10-18 12:37:33
    Temat: ROR bez opłat...
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Korzystam od dość dawna już z mBanku.
    Jednak ostatnio miałem kłopoty i wolę nie polecać go żonie.
    (długo czekałem na potrzebne mi dokumenty i w dodatku jak
    już je dostałem, to były kiepskie. Masa błędów, literówek
    ...takie jakieś byle jakie...)
    I pytanko:
    który bank, mający również swój marmurek, posiada podobne
    walory jak mBank ?
    Czyli brak opłat przede wszystkim za przelewy, zlecenia
    stałe i prowadzenie ? Oprocentowanie nie ma większego znaczenia...

  • 2. Data: 2002-10-18 12:47:47
    Temat: Re: ROR bez opłat...
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Robert K.(Beer) wrote:
    [...]

> [...]
    > Czyli brak opłat przede wszystkim za przelewy, zlecenia
    > stałe i prowadzenie ? Oprocentowanie nie ma większego znaczenia...

    na ten przyklad LG : netKonto:)

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 3. Data: 2002-10-18 13:34:31
    Od: "Bartosz Pogorzelski" <a...@g...pl>

    mam konto w inteligo oraz w mBanku, konto w inteligo jest o niebo leprze -
    fachowa obsluga, oprocentowanie ciut nizsze, ale naprawde warto. nie ma
    powuwnania z mBaniem

  • 4. Data: 2002-10-18 13:54:38
    Od: "TT" <s...@w...pl>

    czytaj uwaznie przecież facet wyraznie pisze :

> [...]

    wiec nie pisz o Inteligo bo tam takowe oplaty wystepuja

    TT

  • 5. Data: 2002-10-18 14:33:03
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    Lukas Bank
    zlecenia, przelewy, prowadzenie r-ku - 0zł - no i jest marmurek, w którym
    możesz otworzć konto, bez zbędnego oczekiwania na dokumenty itd. (aktywne
    natychmiast, e-bank aktywny od dnia następnego)
    pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2002-10-18 17:12:00
    Od: "Jarecky" <j...@m...com.pl_removespam>

> [...]
    > możesz otworzć konto, bez zbędnego oczekiwania na dokumenty itd. (aktywne
    > natychmiast, e-bank aktywny od dnia następnego)

    Wlasnie zamykam konto w Lukasie i wyslalem dzis reklamacje i zazalenie. Od
    tygodnia probuje zrobic przelew na konto w mbanku bez rezultatow. Nr
    rachunku w mbanku jest w 100% sprawny i poprawny bo z innych bankow przelewy
    dochodza (numer jest 26 cyfrowy). Przez 3 dni probowalem wyjasnic sytuacje w
    infolinni ale mnie zlali. W koncu polazlem do oddzialu ale tam tez nie mogli
    zrobic tego przelewu i rozlozyli rece. W takiej sytuacji gdy bank nie
    potrafi poradzic sobie z 1 przelewem nie wart jest moich pieniedzy.

    Pozdr
    Jarecky

  • 7. Data: 2002-10-19 05:49:09
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > (długo czekałem na potrzebne mi dokumenty i w dodatku jak
    > już je dostałem, to były kiepskie. Masa błędów, literówek

    Jeżeli masz w pobliżu bankomat ING, to jako uzupełnienie mbanku polecam Ci
    Kartę przedpłaconą. Taki duet jest naprawdę użyteczny.

> [...]
    > Czyli brak opłat przede wszystkim za przelewy, zlecenia
    > stałe i prowadzenie ? Oprocentowanie nie ma większego znaczenia...

    Bezpłatne prowadzenie możesz mieć w Lukasie, LG (nie wiadomo jak długo
    jeszcze), Citibank-u (przy lokacie 15k) i Raiffaisen-ie. We wszystkich tych
    bankach przelewy są gratis.

    Jeżeli nie musi to być marmurek, to masz jeszcze VW.

    We wszystkich tych bankach przelewy są gratis.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-10-19 08:39:58
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > bankach przelewy są gratis.
    >
    >  Jeżeli nie musi to być marmurek, to masz jeszcze VW.
    >
    >  We wszystkich tych bankach przelewy są gratis.

    Przelewy za darmo są także w Kredyt banku w KB24 (internet)

  • 9. Data: 2002-10-21 05:15:40
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    "tan" <t...@n...o2.pl> napisał:

    > na ten przyklad LG : netKonto:)

    Witam
    Korzystasz ? Zadowolony jesteś ?
    Jakie są wg Ciebie największe MINUSy ?

  • 10. Data: 2002-10-21 05:21:36
    Od: p...@p...onet.pl

    > Przelewy za darmo są także w Kredyt banku w KB24 (internet)

    W wielu bankach przelewy za darmo. Pytający chciał wiedziec, gdzie ROR i
    przelewy są gratis.

    Piotrek