  • 61. Data: 2002-10-26 10:32:20
    Temat: Re: karty
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Oszczednosc z tytulu grace periodu nie jest juz tak wazna jak kiedys
    > ale nadal istotna - szczegolnie jesli ktos zyje non stop na kredyt w
    > ROR. Wtedy "zysk" z grace peridu wynosi nie 4-6% a 12-20% w zaleznosci
    > od banku, w ktorym lokujemy/kredytujemy sie).

    Tak szczegolnie dla klientow pekao i citka korzystajacych z linii kredyt.
    ktore sa delikatnie mowiac drogie (19,5 i 18,99%), choc w praktyce to
    wlasciwie dla wszystkich... No moze za wyjatkiem multi i fortisa ;-)

    Witek

  • 62. Data: 2002-10-26 10:33:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojtek Frabinski wrote:
    [/....][...]

    > A dla KK mozna wejsc z ulicy i po przedstawieniu odpowiednich
    > papierkow dostac KK bez zakladania RORu.
    Dowcipniś z Ciebie.
    [...]

    KJ

  • 63. Data: 2002-10-26 11:17:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 26 Oct 2002 12:33:35 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Wojtek Frabinski wrote:
    >[/....][...]
    >Dowcipniś z Ciebie.
    >[...]
    No co, przeciez nie sprecyzowalem, o jakie dokumenty chodzi :).
    Oczywiscie musza one dokmentowac _akceptowane przez bank_ zrodlo
    dochodow. Natomiast na temat procedur oceny zdolnosci kredytowej nie
    zamierzam sie tu wypowiadac.

    A faktem jest, ze do wiekoszosci bankow moze wejsc klient po raz
    pierwszy i po przedstawieniu wymaganych przez bank dokmentow karte
    moze otrzymac. Natomiast w wypadku kart debit i charge czesto nic z
    tego, bez odpowiedniej historii konta w tym konretnym banku, karty nie
    dostanie.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 64. Data: 2002-10-28 17:00:47
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > ROR. Wtedy "zysk" z grace peridu wynosi nie 4-6% a 12-20% w zaleznosci
    > od banku, w ktorym lokujemy/kredytujemy sie).

    Dla mnie jest b. wazna. Za ostatnie 12 mies. "zarobilismy" (z zona)
    ~100PLN po odliczeniu kosztow uzyskania KK. A jesli ktos sie buduje?
    Albo ubezpiecza drogie auto? ;) Czysty zysk ;))

    > No i jeszcze krotkoterminowe poprawnie plynnosci bez dodaktowych
    > kosztow - jesli brakuje np pieniedzy teraz ale wiem, ze za tydzen bede
    > je na pewno mial to moge spokojnie poszalec KK na krotkoterminow,
    > nieoprocentowny kredyt.

    Dokladnie. Kupuje meble do sypialni 15.01, a place za nie 7.03 ;) Mam je
    1,5 mies. wczesniej, nie liczac 15-20PLN zarobionych w tym czasie na
    RORze.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 65. Data: 2002-10-28 17:33:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Dla mnie jest b. wazna. Za ostatnie 12 mies. "zarobilismy" (z zona)
    > ~100PLN po odliczeniu kosztow uzyskania KK. A jesli ktos sie buduje?
    > Albo ubezpiecza drogie auto? ;) Czysty zysk ;))

    Wlasnie. Tylko trzeba miec KK z duuuzym limitem ;-)

    > Dokladnie. Kupuje meble do sypialni 15.01, a place za nie 7.03 ;) Mam je
    > 1,5 mies. wczesniej, nie liczac 15-20PLN zarobionych w tym czasie na
    > RORze.

    Ja wlasnie planuje podobne zakupy i kombinuje zeby splata KK byla juz w
    nowym roku ;-P

    Witek

  • 66. Data: 2002-10-30 17:01:02
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wlasnie. Tylko trzeba miec KK z duuuzym limitem ;-)

    6k - nie az tak duzym.

    > Ja wlasnie planuje podobne zakupy i kombinuje zeby splata KK byla juz
    > nowym roku ;-P

    Ja jesli tylko moge "sterowac" data zakupu - zawsze to robie ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl