  • 1. Data: 2014-12-16 21:58:07
    Temat: karta visa clasic - mbank
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy transakcje karta kredytowa Visa Clasic sa jakos domyslnie
    ubezpieczone (przez mBank albo Vise)- czy mozna otrzymac zwrot za
    niewykorzystane/nieotrzymane swiadczenie (towar, usluga).
    --
    TA

  • 2. Data: 2014-12-16 22:40:29
    Temat: Re: karta visa clasic - mbank
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-16 21:58, T...@s...in.the.world pisze:
    > Czy transakcje karta kredytowa Visa Clasic sa jakos domyslnie
    > ubezpieczone (przez mBank albo Vise)- czy mozna otrzymac zwrot za
    > niewykorzystane/nieotrzymane swiadczenie (towar, usluga).

    Domyślnie to wątpię. Nie po to BREmBank oferuje płatne ubezpieczenie
    karty od różnych zdarzeń z nią związanych...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2014-12-16 22:45:15
    Od: osa <w...@p...fm>

> [...]
    > ubezpieczone (przez mBank albo Vise)- czy mozna otrzymac zwrot za
    > niewykorzystane/nieotrzymane swiadczenie (towar, usluga).

    Jeśli nieotrzymanie usługi/towaru wynika z winy sprzedawcy to możesz
    spróbować uruchomić procedurę chargeback.

  • 4. Data: 2014-12-17 20:33:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m6q933$rp9$1@dont-email.me>, osa <w...@p...fm>
    wrote:

    > Jeśli nieotrzymanie usługi/towaru wynika z winy sprzedawcy to możesz
    > spróbować uruchomić procedurę chargeback.

    No wlasnie o to mi chodzilo. Bylem w placowce mBanku i o tym nie
    wspomnieli.
    Gdzie jest opisana ta procedura?
    --
    TA

  • 5. Data: 2014-12-17 21:49:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > No wlasnie o to mi chodzilo. Bylem w placowce mBanku i o tym nie
    > wspomnieli.
    > Gdzie jest opisana ta procedura?

    A juz widze.
    http://tiny.pl/qb4pp
    Pojde jutro do mBanku i zobacze czy ten przypadek sie lapie.
    Swoja droga - znajde tego niedouczonego pracownika i jego zapytam.
    --
    TA

  • 6. Data: 2014-12-17 22:36:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 17.12.2014 o 21:49, T...@s...in.the.world pisze:

    > A juz widze.
    > http://tiny.pl/qb4pp
    > Pojde jutro do mBanku i zobacze czy ten przypadek sie lapie.

    Według mnie łapie się jak najbardziej. Zapłaciłeś za rzecz/usługę kartą
    i nie zostało to zrealizowane, więc cofasz swoją autoryzację dla tej
    transakcji i niech teraz sprzedający/usługodawca udowodni że było inaczej.

    > Swoja droga - znajde tego niedouczonego pracownika i jego zapytam.

    No niestety ale to już jest u nas chyba standard, że rzadko kiedy można
    trafić w banku na osobę, która jest naprawdę dobrze zorientowana w
    temacie i potrafi pomóc w pełnym zakresie, bo drążenia później na p.b.b. ;)

    Xenocide