  • 1. Data: 2003-08-25 08:25:13
    Temat: karta kredytowa visa
    Od: "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl>

    witam!
    chce zrobic zakupy w austriackim sklepie internetowym i aby to zrobic - w
    ogole sie tam zarejestrowac musze posiadac karte kredytowa Visa lub
    Mastercard. Ja posiadam jedynie karte integrum z BGŻ. jakie sa warunki
    otrzymania karty visa lub mastercard? jakie banki ją oferuja? czy nie mając
    zatrudnienia na umowe o prace moge dostac taka karte? z goiry wszystkim
    dziekuje za pomoc. pozdrawiam
    urszula

  • 2. Data: 2003-08-25 08:32:52
    Temat: Re: karta kredytowa visa
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marek Jaroszewicz wrote:
> [...]
    > czy nie mając zatrudnienia na umowe o prace moge dostac taka karte? z
    > goiry wszystkim dziekuje za pomoc. pozdrawiam

    Zalozkonto w Inteligo - daja tam VE z mozliwoscia placenia przez internet

  • 3. Data: 2003-08-25 08:34:30
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bich4r$jbj$...@n...onet.pl,
    Marek Jaroszewicz <s...@p...onet.SPAMpl>:
> [...]
    > czy nie mając zatrudnienia na umowe o prace moge dostac taka karte? z
    > goiry wszystkim dziekuje za pomoc. pozdrawiam

    Nie musi byc kredytowa, tak tylko sklepy potocznie mowia - wystarczy, aby
    nadawala sie do zakupow przez internet, czyli praktycznie wszystkie wypukle,
    karty wirtualne oraz VE Inteligo. Najtaniej i najprosciej bedzie chyba Visa
    Electron Inteligo, koszt 12 zl/rok.

    Aha, i teraz jest akurat promocja, wiec na starcie jest szansa dostac 70zl,
    jesli nie masz jeszcze konta w Inteligo, co wystarczy na 6 lat utrzymania
    karty.

    Jesli zdecydujesz sie zakladac, napisz do mnie na priv i podam Ci kod.

    Inna opcja to wirtualna eKarta mBanku, ale przy pewnym typie rozliczen ta
    karta zawodzi (dotyczy to stosunkowo malego odsetku sklepow internetowych).

    Ta karta jest drozsza, 25 zl/rok.

    Gdybys sie decydowala, przeszukaj najpierw archiwum usenetu z nazwa swojego
    sklepu, czy ta karta tam na pewno dziala.

    Jesli chodzi o rasowa KK wypukla, to np. w Multi dostaniesz pod zastaw
    lokaty w wys. 110% limitu, ale IMHO dla samych zakupow internetowych to nie
    warto, tu koszt jest znaczniejszy, bo ok. 50-60zl (tu z pamieci pisze).

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 4. Data: 2003-08-25 08:37:25
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl> wrote in message
    > witam!
    > chce zrobic zakupy w austriackim sklepie internetowym i aby to zrobic - w
    > ogole sie tam zarejestrowac musze posiadac karte kredytowa Visa lub
    > Mastercard.

    Zapewne chodzi o zwykla karte, ktora umozliwia platnosci zdalne. Takie karty
    to Visa Classic, Mastercard i VE Inteligo.
    Do ich otrzymania nie potrzeba stalego zatrudnienia ani nic takiego -
    potrzebne sa tylko odpowiednie wplywy lub obroty. Np. w Multibanku wystarczy
    miec 1000zl miesiecznego obrotu przez 3 miesiace.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 5. Data: 2003-08-25 08:51:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bichn6$a49$...@t...icpnet.pl,
    Robert <s...@o...pl.invalid>:
    > bich4r$jbj$...@n...onet.pl,

    > Aha, i teraz jest akurat promocja, wiec na starcie jest szansa dostac
    > 70zl, jesli nie masz jeszcze konta w Inteligo, co wystarczy na 6 lat
    > utrzymania karty.

    Pomylilem sie - nie doczytalem dokladnie!
    Okazuje sie, ze w tej edycji premia za konto indywidualne wynosi tylko 30
    zl, natomiast 70 zl dotyczy firmowego.

    Czyli zwrociloby sie uzytkowanie VE za 2,5 roku, nie za 6 lat.

  • 6. Data: 2003-08-25 09:19:20
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Marek Jaroszewicz <s...@p...onet.SPAMpl> napisał(a):

    jakie sa warunki
    > otrzymania karty visa lub mastercard?
    Najczęściej dochód odpowiedniej wysokości
    jakie banki ją oferuja?Większość
    czy nie mając
    > zatrudnienia na umowe o prace moge dostac taka karte?
    tak np.w Multibanku Karta kredytowa pod zastaw lokaty 110% wartości limitu
    (70zł),w Inteligo Visa Electron,która umożliwia płacenie
    w "internecie"(0,99zł/miesiąc),w mBanku eKarta do bezpiecznych zakupów
    (25zł/rok).Obecnie w Inteligo jest promocja gdzie można dostać 30 lub 70 zł
    za założenie konta http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=197 Jesli
    zdecydujesz sie zakladac, napisz do mnie na priv i podam Ci kod.W mbanku też
    jest promocja http://www.mbank.wizytowka.pl.
    http://www.bgz.pl/u235/navi/31262
    z goiry wszystkim
    > dziekuje za pomoc. pozdrawiam
    > urszula

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 7. Data: 2003-08-25 11:44:06
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:bichti$ldh$1@news.onet.pl...

    > Zalozkonto w Inteligo - daja tam VE z mozliwoscia placenia przez internet

    ja chcialem kupic przez internet, mam e-karte. napisalem mu ze mam debit
    card ale on przyjmuje credit card.

  • 8. Data: 2003-08-25 11:49:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert z Łodzi wrote:
    > ja chcialem kupic przez internet, mam e-karte. napisalem mu ze mam
    > debit card ale on przyjmuje credit card.

    Jak masz VE Inteligo to piszesz, ze masz credit card - w wieksozsci
    przypadkow dziala :)

  • 9. Data: 2003-08-25 11:51:15
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:bict3j$ns2$1@news.onet.pl...

    > Jak masz VE Inteligo to piszesz, ze masz credit card - w wieksozsci
    > przypadkow dziala :)

    MBanku....

  • 10. Data: 2003-08-25 11:57:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>