  • Data: 2003-12-15 15:57:49
    Temat: karta kredytowa - odmowa wydania
    Od: "Darek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Troche sie zirytowalem ostatnio swoim bankiem i nie wiem czy slusznie.
    Chcialem sobie sprawic przed swietami karte kredytowa (visa classic kredytowa).
    Dochody mam z tytulu prowadzenia dzialalnosci gospodarczej, firma dziala od 7
    miesiecy. Dochody kilkakrotnie przekraczaja wymagane minimum, nie mam (i nigdy
    nie mialem) zadnych innych zobowiazan, zaleglosci, obciazen na koncie typu
    alimenty itp. Po 3 (!) tygodniach oczekiwania mila pani z oddzialu zadzwonila
    do mnie i stwierdzila ze jestem "osoba wysokiego ryzyka kredytowego" (lub cos
    bardzo podobnego w swojej wymowie) i karty nie budziet.
    Pisemnego wyjasnienia decyzji jeszcze nie mam.
    Czy wlasnie zetknalem sie z "twarda polska rzeczywistoscia bankowa" a ja
    jestem naiwniakiem? Czy cynicznie twierdzac musialbym miec 50 lat, zone, 3
    dzieci i pracowac od 20 lat w tej samej firmie (najlepiej panstwowej) zeby
    dostac taka karte?
    Czy jest sens zeby skladac te wszystkie papierzyska jeszcze raz w innym banku?
    Co moglo byc zasadnicza przyczyna odrzucenia wniosku (krotki okres dzialania
    firmy?)

    Pozdrawiam
    Darek