  • Data: 2003-12-17 10:10:58
    Temat: Re: karta kredytowa - odmowa wydania
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <k...@N...interia.pl>
    napisał w wiadomości news:%zKDb.100340$dt3.53385@news.chello.at...

    > Użytkownik "Darek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > banku?
    > dzialania firmy?)
    >
    > Możesz składać do innych banków.
    >
    > A przyczyną było brak etatu !!! Nie wiem w czyim chorym łbie się urodziło,
    > ze człowiek na etacie ma większą zdolność kredytową ????? ale tak rozumują
    > te barany z banków.

    To sie zrodzilo w zdrowej glowie. Nie obrazaj rozsadnych ludzi.

    > Przykładowo człowiek na mizernym państwowym etacie np. panienka z okienka
    > pocztowego zarabiająca 700 zł netto ma wg bankowców lepszą zdolność
    > kredytową niż człowiek na umowach zleceniach regularnych od 4 lat
    > zarabiający średnio miesięcznie 2000 zł !

    Przyklad jest bzdurny i nieprawdziwy, bo trzeba miec na etacie nieco wieksze
    dochody by dostac KK z najmniejszym limitem, mniejszym niz podany przez
    ciebie.
    Ale przy zblizonych dochodach zatrudniony na etacie z oczywistych wzgledow
    ma wieksza zdolnosc kreytowa W PRZYSZLOSCI niz pracujacy na zlecenie. Nie ma
    sie co oburzac bo to fakt.

    > i takiej panience dadzą kartę kredytową z limitem nawet 3000 zł , a temu
    > zleceniobiorcy mogą nie dać... bo mają zapisane w tych swoich kretyńskich
    > papierach, że jak nie ma etatu........
    >
    > a mając etat można dostać kopa w d.... z 3-miesięcznym wypowiedzeniem bez
    > podawania przyczyn i co taki bank ma ??!!??!! zaledwie gwarancję spłaty
    2100
    > zł !! a nawet mniej po odliczeniu minimum socjalnego czy jak to oni tam
    > liczą tę kwotę jaka musi zostać człowiekowi po zajęciu...

    a nie majac etatu mozna dostac kopa bez zadnego okresu wypowiedzenia.
    Dlatego wlasnie pracodawcom jest wygodniej zatrudniac na zlecenie czy na
    czas okreslony. A bank tylko wyciaga z tego wnioski.

    --
    Pozdrowienia
    ---