  • Data: 2003-12-15 17:01:04
    Temat: Re: karta kredytowa - odmowa wydania
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    karte kredytowa (visa classic kredytowa).
    > Dochody mam z tytulu prowadzenia dzialalnosci gospodarczej, firma dziala
    od 7
    > miesiecy. Dochody kilkakrotnie przekraczaja wymagane minimum,

    Glowne pytanie, czy chciales karte prywatnie czy na firme.
    Jezeli prywatnie to prawda, ze moga uwazac Cie za osobe wysokiego ryzyka bo
    firma dziala krotko i mozesz ja szybko zwinac.
    Jezeli chodzi o karte firmowa, to jezeli dzialales w miare legalnie, czyli
    uzywales banku do przelewow, platnosci podatkowych itp. to powinni Ci wydac.

    Niestety dla banku nie wazna jest wysokosc dochodow, a stabilnosci i
    przewidywalnosc ich otrzymywania, szczegolnie przy jakichkolwiek kredytach.

    pzdr,