  • 1. Data: 2006-05-31 19:40:14
    Temat: karta euro>26 w mBanku
    Od: Paweł <g...@o...pl>

    Witam

    Wie ktoś jak to jest teraz z promocją w mBanku? Na stronie
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/euro26/index.ht
    ml napisano, że "nawet
    bez opłaty za wydanie!", a w tabeli opłat napisali, że wydanie karty
    kosztuje min. 35 zł. Wiec jest darmowa czy nie? I czy jest jakaś różnica
    jeżeli posiadam już jedną VE?

    PS.
    Chodzi mi o sama kartę bez ubezpieczenia.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2006-05-31 19:51:58
    Temat: Re: karta euro>26 w mBanku
    Od: Bartek <r...@u...com.pl>

    Jest wydawana za darmo, ale musisz byc studentem przynajmniej II roku i
    legitymowac sie srednia 3,5.

    Bartek