  • 1. Data: 2006-05-31 21:30:19
    Temat: KK Rajfi wymiana praktycznie
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Jak odbywa się wymiana karty i ile trwa? Chodzi o procedurę.
    Powiedzmy składam wniosek przez internet i co dalej? Trzeba się fatygować do
    banku?
    A moze wizyta kuriera wszystko złatwia? I dlaczego jest jeden wniosek na
    wymianę i wydanie. Trzeba tam podawać mnustwo rzeczy którymi nie bardzo chcę
    się dzielić :) np telefon do zakładu pracy, czy np. jaki samochód posiadam?
    Miało być mega łatwo, i na checiach się skończyło..
    pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2006-06-01 15:09:22
    Temat: Re: KK Rajfi wymiana praktycznie
    Od: "Bard" <y...@p...skasuj.pl>

    > Jak odbywa się wymiana karty i ile trwa? Chodzi o procedurę.
    > Powiedzmy składam wniosek przez internet i co dalej? Trzeba się fatygować
    > do banku?

    Witam!

    Wymienialem karte BPH na Raifiego i wszystko poszlo jak po masle - limit 30%
    wyzszy. Zalatwialem to w banku - mila pani wszystko wypelnila, dalem jedynie
    ostatni wyciag i poniewaz nie jestem klientem raifiego to prosila o jakis
    rachunek czy to za gaz czy telefon stacjonarny i nie musi byc na mnie tylko
    z mojego adresu zameldowania, wiec nastepnego dnia donioslem.
    Ile czasu to trwalo to nie pamietam, ale karta przyszla poczta tak jak pin i
    aktywowalem ja przez telefon.
    Z karty jestem zadowolony, zadnych problemow, dostep przez net itp. Jedyny
    bol jest taki, ze na karcie mBanku jak i na BPH mam podglad do kwot
    zablokowanych czyli tych ktore nie sa rozliczone, a w raifim po 2-4 dniach
    sie dopiero pojawia (po zaksiegowaniu).
    Starej karty nie musialem zamykac, wiec jestem zadowolony.

    pozdrawiam
    Bard

  • 3. Data: 2006-06-01 16:11:26
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Bard napisał(a):

    > Starej karty nie musialem zamykac, wiec jestem zadowolony.

    Hmmm - nie bylo takiego wymogu w umowie ? Ja wlasnie jestem po zlozeniu
    wniosku w Rajfim - zobaczymy jak pojdzie. Co ciekawe - nie potrzebowali
    zadnych dodatkowych rachunkow itp.

    pzdr
    robbi

  • 4. Data: 2006-06-01 16:17:52
    Od: "Bard" <y...@p...skasuj.pl>

    > Hmmm - nie bylo takiego wymogu w umowie ? Ja wlasnie jestem po zlozeniu
    > wniosku w Rajfim - zobaczymy jak pojdzie. Co ciekawe - nie potrzebowali
    > zadnych dodatkowych rachunkow itp.

    Nie zaglebialem sie w umowe, ale zapytalem wprost czy mam zamknac stara
    karte, to odpowiedz brzmiala, ze nie musze, bo bank nie sprawdza i nie
    wymaga zadnych dokumentow po przyznaniu karty.
    Tylko, ze stara karte splacalem w grace peroid i nie chcialem by nowa karta
    miala splacic stara - moze to ma znaczenie, ale podsumowujac, karty nie
    musialem zamykac.

    pozdrawiam
    Bard