  • 1. Data: 2006-05-31 18:02:38
    Temat: ING - brak możliwości określenia limitów dla KK?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Chciałem zmniejszyć limit na transakcje bezgotówkowe dla karty
    dodatkowej i zmniejszyć lub najlepiej ustawić na 0zł limit na wypłaty z
    bankomatu (dla głównej i dodatkowej). Możliwość zmiany tych parametrów
    wydawała mi się na tyle podstawowa że przy szukaniu odpowiedniej KK w
    ogóle nie porównywałem jak to wygląda w różnych bankach.
    Czy rzeczywiście nie ma żadnej możliwości zmiany tych limitów?? (jak
    przed chwilą dowiedziałem się pod +48323570012)

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2006-05-31 18:27:35
    Temat: Re: ING - brak możliwości określenia limitów dla KK?
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Marcin Lubojański napisał(a):
    > Czy rzeczywiście nie ma żadnej możliwości zmiany tych limitów?? (jak
    > przed chwilą dowiedziałem się pod +48323570012)

    Mi też tak powiedzieli, tyle że w banku. Widocznie nie mają takiego ficzera.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-05-31 21:57:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

> [...]

    > wydawała mi się na tyle podstawowa że przy szukaniu odpowiedniej KK w
    > ogóle nie porównywałem jak to wygląda w różnych bankach.

    Hmmm. Skłonny byłbym zaryzykować stwierdzenie, że wręcz niewiele
    istnieje takich kart, dla których można dowolnie ustalać limity
    transakcyjne. A na pewno jest ich zdecydowana mniejszość.

  • 4. Data: 2006-07-05 00:37:32
    Od: "Piterson" <p...@h...plx>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    > Hmmm. Skłonny byłbym zaryzykować stwierdzenie, że wręcz niewiele
    > istnieje takich kart, dla których można dowolnie ustalać limity
    > transakcyjne. A na pewno jest ich zdecydowana mniejszość.

    A przy okazji może mi ktoś powiedzieć jak to ma Citi rozwiązane z limitami?
    Mam kartę VC w Lukasie i można sobie ustawić limit dzienny do głównej i
    dodatkowej lub z niego zrezygnować i wtedy jest do wysokości limitu.