  • 11. Data: 2002-05-20 17:21:07
    Temat: Re: karta Lukas banku
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > Jesli masz min. 5000zl to nie placisz za
    > prowadzenie, tyle, ze masz to bodaj na 7,5% czyli ok.300zl po podatku
    > rocznie dostaniesz. W mBanku 8,65% - 346zl. W dwa lata "tracisz" 92zl,
    wiec
    > w sumie na jedno wychodzi. Przy czym tych 5000zl nie mozesz ruszyc.

    Te 5tys możesz ruszyć kiedy chcesz. Ważne żeby mieć średnie saldo 5tys.
    A gdy ich nie będziesz ruszać to robiąc z nich lokatę i masz 8,5% róznica
    raptem 0,15%, a gdy lokata to 10tys masz 8,8% czyli więcej. Do tego gotówkę
    wpłacasz za friko bez kombinacji z pocztą czy utrzymywaniem innego konta do
    wpłat. Potwierdzenia przelewów z pieczątką za 1 zł itp.

    billy

  • 12. Data: 2002-05-20 18:12:46
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Użytkownik "billy" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > wpłat. Potwierdzenia przelewów z pieczątką za 1 zł itp.

    Dokładnie.
    Ja mam lokatę i VC do odebrania bez żadnych konkretnych dochodów, pompowania
    historii itd. itp.
    Ciekaw jestem czy coś zaoferują po 1 roku, bo pewnie 39zł by mnie
    zniechęciło ;)

    --
    Wanias

  • 13. Data: 2002-05-21 08:04:24
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > A czym się bronią przed rezygnacją przed upływem roku i wystąpieniem o
    > nową? Opłata za rezygnację?

    Z tego co wiem, to tak.
    Z kart Lukasa w ogole nie da sie rezygnowac bez oplat.
    Umowa jest automatycznie przedluzana.
    Rezygnacja wiec zawsze jest z winy uzytkownika, nie banku, i jest za to
    karna oplata.
    :-)

    Michal.

  • 14. Data: 2002-05-21 08:22:43
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Michal Kukula <m...@a...net.pl> pisze:

> [...]
    > Umowa jest automatycznie przedluzana.
    > Rezygnacja wiec zawsze jest z winy uzytkownika, nie banku, i jest za

    No ale gdzie jest ta opłata? W TOiP nie widzę nic oczywistego. Jest
    tylko to:

    http://www.lukas.com.pl/oferta_visaclassic_tabela1.a
    sp
    Zastrzeżenie karty, z której Użytkownik zrezygnował w okresie jej
    ważności, jeżeli nie zwrócił karty do LUKAS Banku
    25,00 PLN +12,50 PLN
    za każdy miesiąc do końca okresu ważności karty

    "jeżeli nie zwrócił" - no to jeśli po 11 miesiącach rezygnuję i zwrócę -
    to jakby nie ma opłaty?
    Następnie składam wniosek o nową KK za darmo. Ryzyko, że decyzja o
    przyznaniu KK może zależeć od historii rezygnacji. Ale poza tym? Niech
    ktoś wskaże, gdzie jest opłata? A może ktoś już próbował?

  • 15. Data: 2002-05-21 09:21:39
    Od: "ROBBO" <r...@w...si.ec.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...

> [...]
    > Umowa jest automatycznie przedluzana.
    > Rezygnacja wiec zawsze jest z winy uzytkownika, nie banku, i jest za to

    O przepraszam rezygnacja w OKRESIE WAZNOSCI wiec co dwa lata posiadacze
    e-konta pro
    maja ja gratis ;)) Albo inaczej 20 zl rocznie to chyba nie jest duzo

  • 16. Data: 2002-05-21 09:23:50
    Od: "ROBBO" <r...@w...si.ec.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    wiec
    > w sumie na jedno wychodzi. Przy czym tych 5000zl nie mozesz ruszyc.

    Zapomniales o takim drobiazgu
    a) marmurek
    b) token gratis

    40zl rocznie jestem gotow poswiecic za bezplatne przelewy zawsze i wszedzie
    bez zbednych papierkow TAN no i mam KREDYTOWKE w mbanku chyba raczej nie ma.