  • 1. Data: 2010-06-29 14:21:40
    Temat: jutro Traumon
    Od: h...@p...onet.pl

    ciekawe jaki debiut?dreszczyk emocji jest!!!

  • 2. Data: 2010-06-29 14:51:50
    Temat: Re: jutro Traumon
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ciekawe jaki debiut?dreszczyk emocji jest!!!

    mało liczny ten dreszczyk ;)

  • 3. Data: 2010-06-30 07:07:06
    Od: g...@v...pl

    > O ktorej zaczynamy?
    >
    > Leszek

    chyba od 9:00
    symbol: TAURONPE

    maks 5,14 przez 2 sekundy, reszta 5,05 jak narazie
    george

  • 4. Data: 2010-06-30 07:11:06
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    O ktorej zaczynamy?

    Leszek

  • 5. Data: 2010-06-30 07:20:08
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-06-30 09:07, g...@v...pl pisze:

    > chyba od 9:00
    > symbol: TAURONPE
    >
    > maks 5,14 przez 2 sekundy, reszta 5,05 jak narazie
    > george

    Akcjonariat obywatelski:)

    Kupili za 0,57 a sprzedają za 5,04 toż to przecież ponad 780 % zysku ;)

  • 6. Data: 2010-06-30 07:46:57
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W XTB dopiero teraz notowania ruszyły :)

    --
    Marcin P.

  • 7. Data: 2010-06-30 08:43:39
    Od: g...@v...pl

    > W XTB dopiero teraz notowania ruszyły :)
    >
    > --
    > Marcin P.

    zapomnieli dodać walor ? LOL.
    Profesjonalnie..

    george

  • 8. Data: 2010-06-30 12:32:20
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2010-06-30 10:43, g...@v...pl pisze:

    > zapomnieli dodać walor ? LOL.
    > Profesjonalnie..

    Nie, na wszelki wypadek wyłączyli wszystkie notowania :)

    --
    Marcin P.

  • 9. Data: 2010-06-30 13:32:03
    Od: g...@v...pl

    > Nie bronie ich ale jako czlowiek obeznany z sieciami komputerowymi wiem, ze
    > awaria sprzetu zdarza sie wlasnie wtedy kiedy jest najwiekszy ruch na laczu,
    > ktore transmituje dane. Gdyby nie mozna bylo zalogowac sie do Sidomy to
    > znaczyloby uszkodzenie serwera logowania klientow. Dzis chyba zawiodl serwer
    > odpowiedzialny za odbior danych z WGPW.. Wymiana dysku to sekundy ale
    > odtworzenie jego zawartosci z kopii zapasowej moze zajac duzo czasu

    spoko, odniosłem błedne wrażenie że notowania były, tyle że bez Taurona.
    To wzbudziło mój komentarz. Okazało sie że notowań nie było wcale i do tego
    jak widać trzeba sie przyzwyczaić.

    george

  • 10. Data: 2010-06-30 13:34:47
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>