  • 1. Data: 2010-06-28 21:30:33
    Temat: Bolek i Olek już wiedzą jak zagłosują. A co zrobi Lolek????
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    ---------------------

    "Wszystkie szable Wałęsy na Komorowskiego"

    - Wszystkie szable Wałęsy na Komorowskiego. Dziś jest czas na
    negocjatora - tymi słowami były prezydent Lech Wałęsa w TVN24 w
    programie "Fakty po Faktach" opowiedział się za głosowaniem w wyborach
    prezydenckich na marszałka Sejmu.

    http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/wszystkie-sz
    able-walesy-na-komorowskiego,1,3313066,aktualnosc.ht
    ml

    ------------------------
    "Kwaśniewski zdradził, na kogo odda swój głos w wyborach"

    - Będę głosował na Bronisława Komorowskiego. Tak zdecydowałem i pora
    najwyższa to powiedzieć. Zachęcam też do tego wszystkich polityków i
    wyborców lewicy. Komorowski jest dla mnie kandydatem, który gwarantuje,
    że będziemy mieli politykę przewidywalną i skuteczną. Ta stabilność jest
    dzisiaj wartością - powiedział w "Kropce nad i" na antenie TVN24
    Aleksander Kwaśniewski.

    http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/
    ,1,3313061,aktualnosc.html

    -----------------------------

    Lolek! Nie kryj już się! Na kogo zagłosujesz? Bolek i Olek już
    odpowiedzieli, a ty nie!

    J.

  • 2. Data: 2010-06-28 21:35:49
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    2010/aktualnosci/,1,3313061,aktualnosc.html

    > -----------------------------
    >

    > Lolek! Nie kryj już się! Na kogo zagłosujesz? Bolek i Olek już

    Ale nowina, Kwaśniewski zdradził. A gdyby nie zdradził?

    kc

  • 3. Data: 2010-06-28 21:39:16
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    po tej historii z Józefem to naprawdę się wam dziwię że tak bredzicie
    jedni kochają Józefa, drugich Aleksander, ja naprawdę nie wiem gdzie tu
    różnica na waszą pisowską korzyść

  • 4. Data: 2010-06-28 21:44:57
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > różnica na waszą pisowską korzyść

    A może nowa świecka tradycja : "wasza pisowska mać" :)

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-06-28 21:46:18
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > po tej historii z Józefem to naprawdę się wam dziwię że tak bredzicie
    > jedni kochają Józefa, drugich Aleksander, ja naprawdę nie wiem gdzie tu
    > różnica na waszą pisowską korzyść

    Ja odniosłem się tylko do cytowanego dzisiaj we wszystkich polskich mediach
    zdania, że Aleksander zdradził. Całej reszty nie czytałem, i dlatego jestem
    wyrwany z kontekstu. Przepraszam sam się wyrwałem z kontekstu, bo od rana
    dręczy mnie to, że Aleksander zdradził.

    pozdrawiam
    kc

  • 6. Data: 2010-06-28 21:50:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dręczy mnie to, że Aleksander zdradził.

    Aleksander zdradził Kaczyńskiego ??? ... ???

    --
    marfi

  • 7. Data: 2010-06-28 22:01:22
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Aleksander zdradził Kaczyńskiego ??? ... ???

    Nie, nie o to chodzi. Dla mnie nowym pojęciem jest to, że Aleksander
    zdradził. To nie daje mi spokoju. Bo jeżeli ktoś zdradza, to jest zdrajcą.
    Czy może z tego wszystkiego znaczenia słów i języków mi się pomieszały?

    Tak sobie też kombinuję,(bo jestem takim kombinatorem) że może Aleksander
    trzymał to w tajemnicy, cały czas, my czekaliśmy co powie, a teraz ujawnił.
    A wcale nie musiał, bo i tak wiedzieliśmy.

    pozdrawiam
    kc

  • 8. Data: 2010-06-28 22:19:31
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > trzymał to w tajemnicy, cały czas, my czekaliśmy co powie, a teraz
    > ujawnił.
    > A wcale nie musiał, bo i tak wiedzieliśmy.

    Aleksander zdradził katolicką SLD do której uśmiechał się Kaczyński czy
    jak?

    --
    marfi

  • 9. Data: 2010-06-28 22:34:09
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Aleksander zdradził katolicką SLD do której uśmiechał się Kaczyński czy
    > jak?

    Nie, qrva, nie, po trzykroć nie. Bo jeszcze świętuję midsommar
    http://en.wikipedia.org/wiki/Midsommar#Sweden
    i powiem wprost: To jest ( to są opcje), które zdradę mają wypisaną na
    sztandarach.

    pozdrawiam
    kc

  • 10. Data: 2010-06-29 06:49:07
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Joachim pisze:
> [...]
    ,1,3313061,aktualnosc.html

    > Lolek! Nie kryj już się! Na kogo zagłosujesz? Bolek i Olek już

    coz za akt desperacji...

    pozdrawiam
    SlawcioD