  • 11. Data: 2005-06-28 15:38:23
    Temat: Re: jakie Banki mają BEZPROWIZYJNE wypłaty z bankomatu BZWBK
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 28 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Wojciech Nawara posłał(a) w świat wiadomość

    > ...wpisywanych do formatki, w której widać z cztery cyfry...
    O co chodzi?
    Z ciekawości policzyłem i mieści się dwadzieścia cyfr.
    Chciałbym mieć taki stan konta, by mi się przelewy w dwudziestu cyfrach nie
    mieściły. :-)

    > ...i płatnego tokena (chyba, że wprowadzą ofertę promocyjną do
    > regularnego cennika)
    Fakt, ale tę złotówkę przebolałem.
    Co będzie za rok? Zawsze mogę konto zamknąć. To tylko kilka kliknięć myszą.

    > Do oszczędności preferuję eMax plus.
    Wolę OKO Banku Śląskiego.
    A oprocentowanie (4.65% w VW) nie jest złe i wyższe niż na eMax Plus.

    Z przelewów w VW jestem zadowolony.
    Na przeciwnym biegunie stawiam Bank Śląski, w którym przelewy przez
    internet, jak i całe prowadzenie konta on-line, to koszmar.

    Są różne banki, do różnych zastosowań.
    Jest bank do wpłat gotówkowych, jest bank do wygodnych przelewów i
    prowadzenia RORu, jest bank do lokat, inny bank do kart płatniczych, a inny
    do kredytów.
    Z każdego banku wybiera się tylko mały fragment oferty, która najbardziej
    nam odpowiada.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 12. Data: 2005-06-28 15:55:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > O co chodzi?

    O pole "numer rachunku" w przeglądarce Firefox. Problem nie do przejścia
    dla VW.

    > Co będzie za rok? Zawsze mogę konto zamknąć. To tylko kilka kliknięć myszą.

    Forma pisemna wymagana.

    > Wolę OKO Banku Śląskiego.

    Też nie jest złe.

    > A oprocentowanie (4.65% w VW) nie jest złe i wyższe niż na eMax Plus.

    4,65>5,00 ?? :-o

    > Z przelewów w VW jestem zadowolony.

    Z konstrukcji systemu internetowego, z konstrukcji IVR, z procedur
    korzystania też? Przecież ten bank nadaje się w całości do zaorania i
    stworzenia od nowa... W dodatku nie zmienia się praktycznie NIC!

  • 13. Data: 2005-06-28 19:13:29
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > O pole "numer rachunku" w przeglądarce Firefox. Problem nie do przejścia
    > dla VW.
    Używam Opery i widzę zawsze pełne pole.
    Ale zalogowałem sie spod Firefoksa. Widzę teraz pole "numer rachunku"
    wielkości osiemnastu znaków. Coś jest spieprzone.

    > Forma pisemna wymagana.
    Racja! Zapomniałem, że kiedy zamykałem e-direct i otwierałem Plus Konto, to
    musiałem sie pofatygować z poleconym na pocztę. Ale widać, łatwo poszło, bo
    juz o tym nie zapomniałem.

    > 4,65>5,00 ?? :-o
    Siła autosugestii. Miałem przed sobą ulotki 4,5% OKO.
    Byłem dziś w Śląskim. Pani w boksie miała wgląd do historii mojego konta i
    bardzo się starała, by mnie namówić na ich kartę kredytową. Stąd te
    "śląskie 4,5%" w pamięci. :-)

    > Z konstrukcji systemu internetowego
    Te obowiązkowe powitanie-informacja jest debilne, bez dwóch zdań.

    > z konstrukcji IVR
    Nie korzystam. Nie cierpię nawet stukać SMSów na klawiaturze telefonu, a co
    dopiero obsługiwać konto przez telefon. Albo - w ostateczności - połączenie
    z konsultantem albo - jak zawsze - internet.
    Warto dodać, że to jeden z nielicznych banków z bezpłatną infolinią.

    > z procedur korzystania też?
    Co masz na myśli?
    Zlecenia są niedopracowane, bo nie aktualizują się automatycznie, ale
    rzekomo pracują nad tym.
    Opisów szczegółowych zakładanych blokad na karcie nie ma. Tu mBank pokazuje
    wyższość.
    Ale i tak zrezygnowałem z e-direct, więc skoro bank nie chce, bym korzystał
    z jego karty VISA, to nie moja strata. Nieaktywna karta leży w szufladzie.
    BTW, ile bank zarabia na prowizjach przy zakupach kartą?

    > Przecież ten bank nadaje się w całości do zaorania i
    > stworzenia od nowa... W dodatku nie zmienia się praktycznie NIC!
    Jak to nic się nie zmienia?!
    Zaorali e-direct. :-)

    Z resztą, widzę, że na tej grupie w dobrym tonie jest kopanie Volkswagena.
    Jak dla mnie, ten bank ma na tyle plusów, że nie zrezygnowałem, jak na
    razie, z jego usług.
    A poza tym, jestem obecnie klientem pięciu banków, i dopiero ta piątka
    tworzy dla mnie "jeden bank", spełniający moje oczekiwania.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 14. Data: 2005-06-28 19:45:26
    Od: "Tomek K." <a...@w...pl>

    Dnia 27-06-2005 o 17:06:29 <a...@o...pl> napisał:

    > które banki oferują bezprowizyjną wypłate z bankomatow BZWBK?
    >
    > wiem o BZWBK, mBank, Lukas, (chyba) Multi,
    > jakie jeszcze?
    >
    > mam taki bankomat blisko domu i ta okoliczność determinuje gdzie założę
    > konto

    Wprost nikt nie napisał, że mBank, Multibank też ma wypłatę bezprowizyjną.

    --
    Tomek K.
    http://www.bankier.pl/sp/tomek1972/

  • 15. Data: 2005-06-29 05:27:48
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Tomek K. wrote:

    > Wprost nikt nie napisał, że mBank, Multibank też ma wypłatę bezprowizyjną.

    bo znalazło sie to w zacytowanym przez ciebie fragmencie ;-P

    trainer

  • 16. Data: 2005-06-29 10:25:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > Co masz na myśli?

    Tony bzdurnych papierów. A ja słyszałem, że to bank wirtualny, którego
    głównym kanałem dostępu jest internet...

    > Zlecenia są niedopracowane, bo nie aktualizują się automatycznie, ale
    > rzekomo pracują nad tym.

    Nad czym oni pracują, to ciężko stwierdzić. Tam jest permamentny brak
    reakcji na zgłaszane nieprawidłowości/sugestie.

    > Z resztą, widzę, że na tej grupie w dobrym tonie jest kopanie Volkswagena.

    Zasłużyli sobie.

> [...]
    > A poza tym, jestem obecnie klientem pięciu banków, i dopiero ta piątka
    > tworzy dla mnie "jeden bank", spełniający moje oczekiwania.

    Otóż to.

  • 17. Data: 2005-06-29 10:26:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

> [...]

    głównym kanałem dostępu jest internet...

    > Zlecenia są niedopracowane, bo nie aktualizują się automatycznie, ale

    Nad czym oni pracują, to ciężko stwierdzić. Tam jest permanentny brak

  • 18. Data: 2005-06-29 10:52:12
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 29 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Wojciech Nawara posłał(a) w świat wiadomość

    > Tony bzdurnych papierów. A ja słyszałem, że to bank wirtualny, którego
    > głównym kanałem dostępu jest internet...
    Do te pory wysyłałem tylko dwa listy.
    Pierwszy: otwarcie e-direct.
    Drugi: zamkniecie e-direct i jednoczesne otwarcie Plusk Konta z dyspozycja
    przelania środków i przeniesienia tokena.

    > Nad czym oni pracują, to ciężko stwierdzić. Tam jest permanentny brak
    > reakcji na zgłaszane nieprawidłowości/sugestie.
    Też nie wiem, ale kiedy przestaną się bawić w Ebaya i skończą z edukacją
    klientów "Za pośrednictwem internetu możesz korzystać z usług Volkswagen
    Bank direct o dowolnej porze dnia i nocy. Bezpiecznie wykonasz wszystkie
    operacje, uzyskasz informacje lub załatwisz inne sprawy związane z Twoim
    rachunkiem", to od razu rzuci sie to w oczy. ;-)

    Ale poza tym, to w porównaniu z takim ING Śląskim, to VW wypada celująco.
    Lukasa też nie ma co porównywać, bo to bank off-line (niby we wrześniu ma
    być wreszcie system on-line).

    > Volkswagena.
    > Zasłużyli sobie.
    Jestem pragmatykiem. Darmowa infolinia z dostępem przez ***komórkę*** (dla
    mnie diablo ważne), darmowe wyciągi, wciąż niezłe oprocentowanie RORu,
    token za złotówkę rocznie, szybkie działanie on-line, szybkie księgowanie
    jeszcze przed drugą sesją Eliksiru. Szkoda, że nie ma VISy Electron, ale to
    nie moja strata na prowizjach.
    Z wymienionej przeze mnie części funkcjonalności jestem zadowolony.
    Czyli są jednak zadowoleni klienci Volkswagena. ;-)

    > Otóż to.
    Dokładnie. I każdy z nich darmowy w tym fragmencie, w jakim go
    wykorzystuję. :-)

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,