  • 1. Data: 2013-02-28 18:51:44
    Temat: jaka lokata?
    Od: T...@s...in.the.world

    Hej,
    Czy ktos slyszal o jakichs lokatach 3-6 miesiecznych z dobrym
    oprocentowaniem (pozwyzej 4%)?
    --
    TA

  • 2. Data: 2013-02-28 18:58:54
    Temat: Re: jaka lokata?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-28 18:51, T...@s...in.the.world pisze:
    > Hej, Czy ktos slyszal o jakichs lokatach 3-6 miesiecznych z dobrym
    > oprocentowaniem (pozwyzej 4%)?

    Tak.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2013-02-28 18:58:54
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    http://www.openonline.pl/lokaty/

  • 4. Data: 2013-02-28 19:10:51
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    4% to nie jest dobra lokata Inflacja jest pewnie wieksza

  • 5. Data: 2013-02-28 19:19:33
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2013-02-28 19:10, kowtow pisze:
    > 4% to nie jest dobra lokata Inflacja jest pewnie wieksza

    Za Samcik blox:
    "Przy obecnej inflacji - 1,9% w ostatnich dwunastu miesiącach - próg
    rentowności lokaty wynosi 2,4%. Każda lokata oprocentowana wyżej daje
    realny zysk. Niżej - stratę."

  • 6. Data: 2013-02-28 22:31:51
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    W dniu 2013-02-28 18:58, Maruda pisze:

    > Tak.

    To jaka teraz jest sensowna oferta np: na 3-ce?

  • 7. Data: 2013-02-28 22:50:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    For@ll napisał(a) :

    > To jaka teraz jest sensowna oferta np: na 3-ce?

    5,1 - PBP
    5,0 - Meritum (a na 4 mies. - 5.25%)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2013-02-28 22:50:41
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > To jaka teraz jest sensowna oferta np: na 3-ce?

    Jak nie zdjęli, to jest 5.25% na 4M w Meritum i 5.2% na 6M w FM.

  • 9. Data: 2013-02-28 23:27:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-02-28 22:50, Glaukon pisze:

    > Jak nie zdjęli, to jest 5.25% na 4M w Meritum i 5.2% na 6M w FM.

    nie zdjęli, ale mnie coraz bardziej irytuje oprocentowanie tych lokat, w
    zasadzie prawie nic z nich nie ma (4% netto)

    szukam alternatywy, w 2012 r. super wyszedłem na funduszach obligacji,
    ale to też się skończyło

    inne pomysły?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2013-03-01 14:19:27
    Od: Borys Wisniewski <b...@g...com>

    Polecam ten artykuł: http://www.premiadlaciebie.pl/panie-gdzie-trzymac-ka
    se-czyli-lokaty-oraz-konta-oszczednosciowe