  • 1. Data: 2013-02-28 10:21:40
    Temat: Lokata z ubezpieczeniem w Idea Banku
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    Witam

    Wczoraj konsultant z Idea Banku zaproponował mi zerwanie moich lokat 5M
    z oprocentowaniem 6,3 z zachowaniem odsetek i założenie lokat z
    ubezpieczeniem 6,5% na 5M.
    Czytam regulamin i nigdzie nie widzę takiego %
    O co chodzi z tymi lokatami?

    Ryba

  • 2. Data: 2013-02-28 11:15:38
    Temat: Re: Lokata z ubezpieczeniem w Idea Banku
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Kopnij do miedzy nogi to zacznie mowic prawde.

  • 3. Data: 2013-02-28 20:47:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-02-28 11:15, Jakub Jewuła pisze:
    > Kopnij do miedzy nogi to zacznie mowic prawde.

    bo to nie lokaty tylko polisolokaty czyli "lokata z ubezpieczeniem" lub
    "ubezpieczenie w formie lokaty"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-02-28 21:30:18
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > oprocentowaniem 6,3 z zachowaniem odsetek i założenie lokat z
    > ubezpieczeniem 6,5% na 5M.
    > Czytam regulamin i nigdzie nie widzę takiego %

    Ciekawe.
    Tydzień temu miałem propozycję "Łączny zysk z lokaty i części
    ubezpieczeniowej netto: 4,54% netto czyli 5,6%" na 9 miesięcy - grzecznie
    podziękowałem.
    Polska języka trudna języka - moja nic z tego nie rozumieć... :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2013-03-01 09:53:10
    Od: "Zebb" <P...@w...pl>

> [...]
    > oprocentowaniem 6,3 z zachowaniem odsetek i założenie lokat z
    > ubezpieczeniem 6,5% na 5M.
    > Czytam regulamin i nigdzie nie widzę takiego %

    Jesuu. Co za firmy tworzy Pan LC albo jakich ludzi zatrudnia?
    Co chwile jakis przypal: a to open finance wciska kit, a to getin, teraz
    idea.
    Podajcie jakie firmy tworzy/stworzyl Pan LC i wszycy beda sie trzymac od
    nich z daleka.

  • 6. Data: 2013-03-01 15:15:33
    Od: S <a...@w...pl>

    Faktem jest, że mnie też nie udało się znaleźć konkretnej informacji ile
    % otrzymam na tej lokacie. 0,1% - to wszystko. Wiadomo, że z TU będzie
    wypłata, ale ile konkretnie - nie udało mi się znaleźć.

  • 7. Data: 2013-03-01 21:05:21
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Zebb" ...

    > Podajcie jakie firmy tworzy/stworzyl Pan LC i wszycy beda sie trzymac od nich
    > z daleka.

    Chcesz i masz :-)
    (znalezione w sieci)

    Getin Bank - czołowy wysysacz szmalu od szaraków
    IdeaBank - marka stworzona na potrzeby wysysania szmalu z firm
    Tax Care - musimy wszak wiedzieć ile można z Ciebei wydoić
    Open Finance - jesli spólka-matka Getin nie daje rady wyssać całego szmalu to
    "doradzimy" Ci jak go wydać, ups, zainwestowac. Z nami wnet okaże się nie tylko
    ze nie masz wystarczajacych oszczędnosci ale że jeszcze potrzebujesz kredytu
    (niezaleznie od posiadanej przez Ciebie sumy pieniedzy)
    Home Broker - przekonamy Cię że to własnie rynek nieruchomosci jest tym na
    którym powinienes wydac szmal. Dlaczego nieruchomosci a np nie marchewka? Bo na
    jednym mieszkaniu zarabiamy 50 000zł, na jednej marchewce...Tomek, Tomek, co to
    są te góowna, mniejsze od złotówki? Aha, grosze.
    Noble Bank - jeśli wydaje Ci się ze jesteś bogatszy od nas, zgłos się do nas,
    przestanie Ci się wydawać..
    TU Europa - chcesz się od tego wszystkiego ubezpieczyć? Zapraszamy.

    PS:
    getBack - Gdy już nasi spece z HB wcisną Ci przewartościowaną klitkę, a OF
    sprzeda dożywotni kredyt w Getin to jesteś pod czujnym okiem getBack.

    --
    T.F.