  • 1. Data: 2003-06-05 22:56:50
    Temat: jaka karta w londynie?
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl>

    lece za 2 tyg do londynu. chce tam wplacac, wyplcac i palcic karta. jaka polecacie i
    jakiego banku. tak, zebym na przeliczaniu jak
    najmnie stracil.
    auran

  • 2. Data: 2003-06-06 06:47:51
    Temat: Re: jaka karta w londynie?
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AUran" <a...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    > lece za 2 tyg do londynu. chce tam wplacac, wyplcac i palcic karta. jaka
    polecacie i jakiego banku. tak, zebym na przeliczaniu jak
    > najmnie stracil.
    > auran

    Do wypłat - karta Citi - w kankomatach Citi bez prowizji. Kupić funty w
    Polsce, założyć konto walutowe i podłączyć do niego kartę. Wtedy wypłaty idą
    z konta walutowego. Bezgotówkowe nadal obciążają konto w PLN.

    MaciejK

  • 3. Data: 2003-06-06 09:56:54
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl>

    > Do wypłat - karta Citi - w kankomatach Citi bez prowizji. Kupić funty w
    > Polsce, założyć konto walutowe i podłączyć do niego kartę. Wtedy wypłaty idą
    > z konta walutowego. Bezgotówkowe nadal obciążają konto w PLN.
    mam rozumiec, ze moge tez wpacac w citi w londynie punty i w polsce na koncie tez
    bede mial funty, bez zadnego przewalutywowania?
    zonka bedzie mogla podjac funty?
    auran