  • 1. Data: 2003-06-05 18:52:24
    Temat: Millenet - zamykani
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Czy zamkniecie Millenetu musi odbyc sie w oddziale w korym sie go otwieralo?
    Dzis pani stwierdzila ze nie zamknie mi i ze musze udac sie do oddzialu w
    ktorym aktywowalem ta usluge. komentarz do tego byl "no wie pan Internet.."
    Sa dwie mozliwosci

    a) trzeba to zrobic w oddziale ktory aktywowal
    b) pani nie wiedziala jak to zrobic

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-06-05 20:47:03
    Temat: Re: Millenet - zamykani
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Thu, 5 Jun 2003 20:52:24 +0200, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Sa dwie mozliwosci
    >
    >a) trzeba to zrobic w oddziale ktory aktywowal

    z tego co wiem, to można i telefonicznie. na kopercie z kodem jest
    jakiś numer telefonu na internetowy HelpDesk, zadzwoń tam i powiedz,
    że chcesz zlikwidować sobie dostęp do netu.

    a potem daj znać, czy się udało :)

  • 3. Data: 2003-06-05 22:03:50
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    > Czy zamkniecie Millenetu musi odbyc sie w oddziale w korym sie go
    otwieralo?

    Zal Ci 2 PLN na m-c ? Czy sa jakies inne przyczyny ?

  • 4. Data: 2003-06-05 22:07:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > Zal Ci 2 PLN na m-c ? Czy sa jakies inne przyczyny ?

    Po prostu - rachunek w Millennium uzywam tylko dla AmExa :)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-06-06 17:34:30
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Dzis zrobilem drugie podejscie - tym razem po konsultacji z help linia
    kazano mi napisac pisemko z prosba o wylaczenie tej uslugi - MillePan
    powiedzial zebym to uzasadnil ale nie chcialo mi sie wymyslac :) Podobnie
    jak wiekszosc osob z grupy, bylem 1 klientem ktory zamykal dostep do
    Millenetu. (klientow w oddziale z aktywna usuluga jest moze 10 bo widzialem
    segregator gdzie byly powpinane dokumanty z tego)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-06-06 18:43:02
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > Po prostu - rachunek w Millennium uzywam tylko dla AmExa :)

    Tak z ciekawosci: a nie chcesz sprawdzac operacji na karcie przez net ?

  • 7. Data: 2003-06-06 19:01:26
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Tak z ciekawosci: a nie chcesz sprawdzac operacji na karcie przez net ?

    Przy tej ilosci transkacjo dokonywanych przy pomocy AmExa nie potrzebuje :-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-06-06 21:26:07
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Fri, 6 Jun 2003 19:34:30 +0200, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >(klientow w oddziale z aktywna usuluga jest moze 10 bo widzialem
    >segregator gdzie byly powpinane dokumanty z tego)

    hm... a może to był drugi segregator z takimi klientami? albo
    trzeci?:)

  • 9. Data: 2003-06-07 08:02:34
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > hm... a może to był drugi segregator z takimi klientami? albo
    > trzeci?:)

    Nie, to byl segregator "Millenet" :) a do tego byla teczuszka z wydrukami
    jak obslugiwac klientow i odp na ew "trudne pytania" :)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-06-10 10:52:15
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    widzialem
    > segregator gdzie byly powpinane dokumanty z tego)

    Ja zrezygnowałem z millenetu już 30.05. I od razu poszedłem z pisemkiem. Bez
    uzasadnienia. Jeszcze tego samego dnia miałem zablokowany dostęp.

    kriskel