  • 1. Data: 2015-03-10 17:10:23
    Temat: jak wydrukować wyciąg w Mbanku?
    Od: "MARIUSZ" <m...@i...pl>

    chciałbym wydrukować wyciag za miesiąc luty 2015. mam konto firmowe, może
    ktoś pokierowac jak to zrobić? Nigdzie nie widze ikonki drukarki

  • 2. Data: 2015-03-10 17:28:21
    Temat: Re: jak wydrukować wyciąg w Mbanku?
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "MARIUSZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > chciałbym wydrukować wyciag za miesiąc luty 2015. mam konto firmowe, może
    > ktoś pokierowac jak to zrobić? Nigdzie nie widze ikonki drukarki

    Historia->Zmień widok->Eksport listy operacji do pdf. A pdf już powinien dać
    się wydrukować ;-)

    Agnieszka

  • 3. Data: 2015-03-10 17:35:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MARIUSZ" napisał w wiadomości grup
    >chciałbym wydrukować wyciag za miesiąc luty 2015. mam konto firmowe,
    >może ktoś pokierowac jak to zrobić? Nigdzie nie widze ikonki drukarki

    Ale czemu do nas - maja nowy swietny interfejs, to molestuj infolinie
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-03-10 18:05:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-03-10, MARIUSZ <m...@i...pl> wrote:
    > chciałbym wydrukować wyciag za miesiąc luty 2015. mam konto firmowe, może
    > ktoś pokierowac jak to zrobić? Nigdzie nie widze ikonki drukarki

    Wyciągi "od zawsze" przychodzą na maila.
    Możesz wydrukować listę operacji.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2015-03-10 18:56:24
    Od: "MARIUSZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Agnieszka"napisał w wiadomości

    > Historia->Zmień widok->Eksport listy operacji do pdf. A pdf już powinien
    > dać się wydrukować ;-)

    bardzo Ci dziekuje, o to chodziło