  • 1. Data: 2008-06-07 12:00:57
    Temat: jak splacac wyciag z kwestionowanymi obciazeniami?
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    wyciąg dla kk millennium. dla obu kart niezamawiane ubezpieczenie po 4.99, razem
    9.98pln.
    reklamacja poszła, potwierdzono jej wpłynięcie. ale na rozpatrzenie będę czekał
    nie wiadomo jak długo.

    pytania:

    spłacić z tymi dwoma obciążeniami za /niezamawiane/ ubezpieczenie, i potem
    nastąpi uznanie?
    czy spłacić tylko to, co wykorzystałem, bez opłat za 'wciśnięte' mi
    ubezpieczenia?

  • 2. Data: 2008-06-07 14:30:14
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

> [...]
    > potem nastąpi uznanie?
    > czy spłacić tylko to, co wykorzystałem, bez opłat za 'wciśnięte' mi

    Ja bym splacil wszystko bo to tylko 10pln, a ewentualnie potem musialbys
    pisac reklamacje do naliczenia odsetek za niezaplacenie 100% zadluzenia.
    Wszystko jest do wygrania... tylko po co.

    Poza tym to ubezpieczenie jest wlaczane wszystkich i dopiero sie potem
    rezygnuje. Bylo 100x na grupie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-06-07 20:19:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Konrad N>S> wrote:
> [...]
    > potem nastąpi uznanie?
    > czy spłacić tylko to, co wykorzystałem, bez opłat za 'wciśnięte' mi

    A co regulamin mówi o spłacie spornej kwoty?

  • 4. Data: 2008-06-07 20:50:59
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    trzeba splacic a potem reklamowac...takie zycie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-06-07 21:33:19
    Od: Tomasz Orzechowski <t...@u...agh.edu.pl>

    RobertS wrote:

    > trzeba splacic a potem reklamowac...takie zycie

    Z doświadczenia:

    W kwestii reklamowanych transakcji:
    - W BZWBK zależy od "widzi mi się" banku czy uznają to za stosowne.
    - W Citi niekoniecznie.
    - W Millenium jak najbardziej koniecznie... W jednej sprawie musiałem
    skorzystać z pomocy Nadzooru Bankowego... Pomogło.

    Co do opłat innych - błędne naliczenia za kartę, usługi:
    W BZWBK jak najbardziej koniecznie,
    W Citi niekoniecznie,
    W Millennium tak jak w poprzednim przypadku.
    W Raiffeisen niekoniecznie,

    Co do innych banków nie mam specjalnych doświadczeń bądź moej
    doświadczenia pochodzą sprzed 7 lat więc obecnie nie byłoby to aktualne.

    Pozdrawiam,

    Tomek