  • 1. Data: 2008-06-07 11:10:58
    Temat: Przeniesienie KK do BPH a zamkniecie starych.
    Od: "a.swistak" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Przeniosilem ostatnio karty do BPH. Polaczyli limity i przyznali sume wszystkich tak
    jak chcialem,
    jednak Pani powiedziala, ze musze zamknac stare karty. Taki zapis jest tez w
    umowie. Kobieta
    powiedziala, ze mam na to 30 dni, lecz w umowie jest tylko zapis o zamknieciu kart
    nie ma jednak
    terminow (moge sobie zamnkac rownie dobrze za 5 lat?)

    Czy ktos przerabial z BPH podobna sytuacje. Kart starych nie chcialbym zamykac, nie
    chce tez juz
    uzywac, tylko w naglych wypadkch jakby glowna karta nie dziala albo jakby byl jakis
    rabat w
    sklepach na "stare" karte.
    Czy jak tych kart nie pozamykam to BPH zablokuje mi karte? Czy to jakos sprawdzaja?

    Dzieki za odpowiedz :)

  • 2. Data: 2008-06-07 18:36:39
    Temat: Re: Przeniesienie KK do BPH a zamkniecie starych.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "a.swistak" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli w umowie nie ma terminu, to zgodnie z przepisami ogólnymi należy to
    zrobić niezwłocznie. 30 dni najpewniej jest po prostu jakimś zwyczajowym
    termonem, w którym bank jeszcze nie domaga się spełnienia obowiązku. Nie
    wykluczone, że po 30 dniach sprawdzą zamknięcie kart.

  • 3. Data: 2008-06-08 15:38:03
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Nie wykluczone, że po 30 dniach sprawdzą zamknięcie kart.

    Nie maja jak.
    Za to mój nowy BPH przy zakładaniu karty zażądał podpisania oświadczenia o
    rozwiązaniu starej umowy i wysłał ja sam do starego banku.

    MichalL

  • 4. Data: 2008-06-08 16:13:53
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    MichalL pisze:
    > Nie maja jak.
    > Za to mój nowy BPH przy zak?adaniu karty za??da? podpisania o?wiadczenia o
    > rozwi?zaniu starej umowy i wys?a? ja sam do starego banku.
    zawsze można takie oświadczenie wycofać. Kiedyś przenosiłem kartę z BPH
    do WBK. Kazali wypełnić takie oświadczenie i sami wysłali, a BPH i tak
    przysłał nową kartę zmieniając przy okazji srebrną na złotą...

  • 5. Data: 2008-06-08 17:46:58
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:484bfceb$0$15021$f69f905@mamut2.aster.pl...