  • 1. Data: 2008-06-07 12:04:00
    Temat: Gdzie kupowac euro?
    Od: Macio <o...@e...com>

    Witam,
    Czy ktos moze mi powiedziec gdzie najbardziej oplaca sie kupowac i
    sprzedawac walute euro? Czy kantory w centrach miast sa drozsze?

    Z gory dziekuje i przepraszam, jesli to typowe pytanie, ktore jest w
    archiwum, ale nie udalo mi sie znalezc.

    Pozdrawiam,
    Macio

  • 2. Data: 2008-06-07 13:15:11
    Temat: Re: Gdzie kupowac euro?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Macio pisze:
    > Witam,
    > Czy ktos moze mi powiedziec gdzie najbardziej oplaca sie kupowac i
    > sprzedawac walute euro?

    Najbardziej opłaca się kupować tam, gdzie euro jest najtańsze i
    sprzedawać tam, gdzie najdroższe.

    > Czy kantory w centrach miast sa drozsze?

    Wymiana walut w PL jest bezpłatna

    > Z gory dziekuje i przepraszam, jesli to typowe pytanie, ktore jest w
    > archiwum, ale nie udalo mi sie znalezc.

    Typowe może nie, ale nie było jeszcze tak oczywistego pytania na grupie

    :-)

    --
    Pete