  • 11. Data: 2003-05-12 09:03:08
    Temat: Re: jak mbank zarabia na SFI
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b9ni3u$8jq$1@absinth.dialog.net.pl...

    > "kriskel" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > U agenta transferowego. Poczytajcie prospekty funduszy i nie mówcie, że
    bank
    > zarabia pokątnie na przetrzymywaniu pieniędzy, bo się ośmieszacie.

    Moja wypowiedź była dopiskiem do pierwszego zdania kolegi Pawła S. I nie
    obchodzi mnie u kogo leżały te pieniądze. Ważne dla mnie jest, że przez trzy
    dni nie pracowały dla mnie, tylko dla tego kogoś.
    A co do prospektu. Jeżeli raz mogę otrzymać jednostki zaraz na drugi dzień
    po zleceniu nabycia, to dlaczego drugi raz też nie może to tyle trwać, tylko
    trzy razy dłużej?

  • 12. Data: 2003-05-12 20:48:39
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    kriskel <k...@p...onet.pl> napisał w

    > A co do prospektu. Jeżeli raz mogę otrzymać jednostki zaraz na drugi
    > dzień po zleceniu nabycia, to dlaczego drugi raz też nie może to tyle
    > trwać, tylko trzy razy dłużej?

    Bo to se pane ne vrati! ;)
    Obecnie wg. tabelki mBanku
    (http://www.fundusze.mbank.com.pl/tab_nab.html) standardem jest 3- 4 dni
    oczekiwania na potwierdzenie operacji nabycia. To samo zresztą się stało
    z datą wyceny: kiedyś to był następny dzień po zleceniu, obecnie to są
    dwa dniu po zleceniu.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 13. Data: 2003-05-12 21:04:41
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    "Krzysztof K. Maj" wrote:

    > kriskel <k...@p...onet.pl> napisa3 w

    > Bo to se pane ne vrati! ;)
    > Obecnie wg. tabelki mBanku
    > (http://www.fundusze.mbank.com.pl/tab_nab.html) standardem jest 3- 4 dni
    > oczekiwania na potwierdzenie operacji nabycia. To samo zreszt? si? sta3o
    > z dat? wyceny: kiedy? to by3 nast?pny dzie? po zleceniu, obecnie to s?
    > dwa dniu po zleceniu.

    Chyba niedokladnie przeczytales tabele...W wiekszosci funduszy data wyceny
    jest data zlecenia o o ile zlozone ono zostalo tego samego dnia przed
    pierwsza sesja wychodzaca /do 6.00/, jesli pozniej jest to nastepny dzien
    wyceny. Tylko i wylacznie przy Skarbcu USD obligacja jest to + 2 dni.

  • 14. Data: 2003-05-12 21:44:57
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Pawel Sztabinski <p...@i...pl> napisal w

> [...]
    > wyceny jest data zlecenia o o ile zlozone ono zostalo tego samego
    > dnia przed pierwsza sesja wychodzaca /do 6.00/, jesli pozniej jest to

    Owszem, tak bylo, ale teraz jest inaczej. Proponuje, zebys zobaczyl jak
    _jest_.
    Przykladowo, zarówno dla GTFI OS jak i dla SEB-2 zlecenia zlozone w dniu
    12 maja po godz. 10-tej, obecnie date wyceny beda mialy dopiero w dniu
    14 maja.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pulapke w adresie!)

  • 15. Data: 2003-05-13 09:02:51
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisal w
    wiadomosci news:b9p4lg$6bf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Przykladowo, zarówno dla GTFI OS jak i dla SEB-2 zlecenia zlozone w dniu
    > 12 maja po godz. 10-tej, obecnie date wyceny beda mialy dopiero w dniu

    Tak jest. W dniu 4.03 br. zlozylem zlecenie zakupu jednostek w GTFI OS przed
    godz. 9:00. jeszcze wtedy nie wiedzialem, ze jednostka jest po spadku i
    kosztuje 151,49 (dolek), bo wtedy dane pokazywaly sie z opóznieniem. Ale
    wycene mialem dokonana z dniem 6.03 czyli po 152,19. To jest 0,7 róznicy, co
    w moim przypadku dalo 69,31 zl róznicy.
    Te pieniadze na pewno w tym czasie nie leniuchowaly i te 7 dych wpadlo do
    kieszeni kogos innego.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 16. Data: 2003-05-13 09:04:20
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > pierwsza sesja wychodzaca /do 6.00/, jesli pozniej jest to nastepny dzien
    > wyceny. Tylko i wylacznie przy Skarbcu USD obligacja jest to + 2 dni.

    Co innego na papierku, a co innego w praktyce.