    From: "Mmore" <m...@c...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak działa forma płatności Pay Pal ?????
    Date: Tue, 16 Dec 2003 08:31:53 GMT

    "Andrzej" <a...@n...poczta.fm> wrote in message
    news:brmceu$3h8$1@news.telbank.pl...
    > Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:brifkc$ok2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy paypal i bidpay wspolpracuja ? CZy w bipay moge zapalaci kl0omus kto
    ma
    > konto w paypal.
    > Chodzi mi o obsluge ebay, tam chyba z 90 sprzedajacych chce przez paypal.
    > Niech mnie ktos oswieci jak realizuje platnosci na ebay.

    Pay Pal nie ma nic wspolnego z Bid Pay. To dziala na innej zasadzie. Poprzez
    Pay Pal odbiorca ma pieniadze w ciagu 2 minut, poprzez Bid Pay musi czekac
    na czek, ktory dostanie do domu tydzien lub dluzej. Jesli ktos zaznacza, ze
    tylko przez Pay Pal wiec nie bierz udzialu w aukcji jesli nie mozesz
    skorzystac z tej opcji platnosci.