  • 11. Data: 2002-04-21 19:00:44
    Temat: Re: jak dziala VC debetowa?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Apr 21, 2002 at 08:02:33PM +0200, Rafal Deptula wrote:

    > Nie. Po prostu nie dostaniesz autoryzacji na transakcje przekraczajaca
    > dzienny limit wydatkow.

    Polecam Citi - daje autoryzacje.

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-04-21 22:27:11
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wojtek Piecek wrote:

    > Sa jeszcze floor limity gdzie aklajer okresla kwote powyzej ktorej
    > merchant _musi_ autoryzowac transakcje. Np. polcard juz jakis czas
    > temu wprowadzil 0 FL na transakcje w imprinterach (wiem, sa wyjatki).

    Tzn. ze transakcje zelazkowe sa autoryzowane telefonicznie w polcardzie?

  • 13. Data: 2002-04-22 06:50:16
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Polecam Citi - daje autoryzacje.

    I właśnie min. za to kochamy ten bank ;-))
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-04-22 06:50:57
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Tzn. ze transakcje zelazkowe sa autoryzowane telefonicznie w polcardzie?

    Echmm... znaczy dokładnie.
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-04-22 08:32:25
    Od: "Rafcio" <r...@p...onet.pl>

    > Nazywa sie tak, poniewaz uzywanie jej powoduje bezposrednie obciazenie
    > rachunku posiadacza karty.
    No, ale jak to jest z tą jej autoryzacją w POSach: czy jeżeli
    POS ma ustawione, ze np. nie autoryzuje kk czy charge do jakiejś kwoty
    to, tej debetowej VC też nie będzie autoryzował - czy podobnie jak z
    elektronem
    będę musiał czekać kilkadziesiąt sekund aż się połączy i wypluje mi slipa?

    greets! Rafcio

  • 16. Data: 2002-04-22 10:09:16
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 22, 2002 at 10:32:25AM +0200, Rafcio wrote:

    > No, ale jak to jest z tš jej autoryzacjš w POSach: czy jeżeli
    > POS ma ustawione, ze np. nie autoryzuje kk czy charge do jakiejœ kwoty
    > to, tej debetowej VC też nie będzie autoryzował - czy podobnie jak z
    > elektronem
    > będę musiał czekać kilkadziesišt sekund aż się połšczy i wypluje mi slipa?

    POS nie wie nic czy karta jest debetowa, kredytowa czy jeszcze jakas
    inna.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-04-22 12:47:13
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 22, 2002 at 08:50:57AM +0200, Grzegorz wrote:

    > Echmm... znaczy dokładnie.

    Oczywiscie w zelazkach polcardu ;-)

    --

    --w