  • 1. Data: 2002-02-10 21:32:53
    Temat: Inteligo i premia 50 zl za konto - ktos dostal?
    Od: "Mohamed" <M...@r...rz.pl>

    Witam!

    Chcialbym zapytac, czy i jesli to kto z was skorzystal z mozliwosci
    otrzymania premii w wysokosci 50 zl za zalozenie konta w Inteligo i
    wypracowanie 1 zl odsetek...

    Czy faktycznie Inteligo wyplaca ta premie bez problemsow?

    Jak z poleceniem swoim znajomym? Czy z tego rowniez Inteligo wywiazuje sie
    jak nalezy ?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi i uwagi!

    --
    --~=> MohAmeD <=~--
    M...@r...rz.pl

  • 2. Data: 2002-02-10 21:38:48
    Temat: Re: Inteligo i premia 50 zl za konto - ktos dostal?
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a46p1q$cve$1@news.tpi.pl>, Mohamed wrote:
    > Witam!
    > Czy faktycznie Inteligo wyplaca ta premie bez problemsow?

    Wyplaca wyplaca jescze ... :)

    > Jak z poleceniem swoim znajomym? Czy z tego rowniez Inteligo wywiazuje sie
    > jak nalezy ?

    NO tak nie wiem tylko czy znajomi beda z tego konta zadowoleni i czy nie
    bedziesz mial pozniej wyrzutow sumienia ze im polecles ...

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-02-10 21:47:39
    Od: "Mohamed" <M...@r...rz.pl>

    > Wyplaca wyplaca jescze ... :)

    Dlaczego "jeszcze" ?
    Czy sa plany zrobienia jakiegos "walku" w tej materii?

    > NO tak nie wiem tylko czy znajomi beda z tego konta zadowoleni i czy nie
    > bedziesz mial pozniej wyrzutow sumienia ze im polecles ...

    Oho...
    Widze, ze cos jest nie tak jak byc powinno ;)
    Moglbys dokladniej napisac, z czym moga byc "w przyszlosci" problemsy ?

    --
    --~=> MohAmeD <=~--
    M...@r...rz.pl

  • 4. Data: 2002-02-10 22:10:06
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a46ppu$hr4$1@news.tpi.pl>, Mohamed wrote:

    > Oho...
    > Widze, ze cos jest nie tak jak byc powinno ;)
    > Moglbys dokladniej napisac, z czym moga byc "w przyszlosci" problemsy ?

    No coz poczytaj sobie archiwum :)))

  • 5. Data: 2002-02-10 23:14:07
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SP@M@wp.pl>

    Użytkownik "Mohamed" <M...@r...rz.pl> napisał w wiadomości
    mial pozniej wyrzutow sumienia ze im polecles ...

    > Oho...
    > Widze, ze cos jest nie tak jak byc powinno ;)
    > Moglbys dokladniej napisac, z czym moga byc "w przyszlosci" problemsy ?

    boze :)

    inteligo = tabela oplat , juz nie sa za darmo calkowicie,