    From: "bulba" <b...@t...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [inteligo] - a poza tym cos nowego bedzie?
    Date: Thu, 28 Feb 2002 11:19:13 +0100

    witam

    wlasnie znalazlem w szufladzie wypelniony wniosek o zamkniecie (bylem
    przekonany, ze go wyslalem w zeszlym tygodniu z inna korespondencja - pewnie
    jakis znak);

    to ze sa oplaty, nawet zawieszone, to mi nie przeszkadza, bo akurat kase
    moge tam trzymac i to wiecej niz 100;
    zrazila mnie ich ostatnia zmiana oprocentowania, wiec pienoazki trzymam w
    multi (MK jestem) i w mbanku.
    nowa ich promocja i oferta (SIM Toolkit) tez mnie nie dotyczy;
    biorac powyzsze pod uwage, to zostalbym przy nich, jakbym wiedzial, ze w
    najblizszym czasie zaoferuja cos naprawde fajnego - np. VC;
    jak slysze plany uruchomienia jakichs uslug dodatkowych, ubezpieczen,
    kredytow, to szczerze mowiac to do mnie nie trafia, bo jest to bankowosc,
    ktora miala raczej polegac, na przyciaganiu lokat, a nie kredytach i
    skomplikowanej ofercie; w tej kwestii swoje nadzieje wiaze z MultiBankiem;

    mam jeszcze do Was takie pytanie: jak najlatwiej zlikwidowac rachunek w LG?
    wyslac im podobny formularz jak do inteligo? a co z karta? chcialbym sobie
    karte zostawic, ale z drugiej strony Bank ma nieprzyjzane podejscie i
    pobiera oplate za zastrzezenie karty;

    pozdrawiam

    --
    pioter