  • 1. Data: 2003-04-01 10:42:50
    Temat: [ing] otwarcie konta - fajna zabawa
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Tak dla jaj postanowiłem sobie otworzyć konto z lwem w ING BSK. Mam już
    ichnią kartę przedpłaconą, więc chodziło mi głównie o podgląd przez ING
    BankOnline i HaloŚląski.

    Wybrałem konto studenta. Szukam w ichnim cudownym serwisie czy można tam
    otworzyć rachunek. No i jedynym sposobem jest przyjście do oddziału - tak
    pisze na www. Zadzwoniłem jednak na infolinię i okazuje się, że jak
    najbardziej można. Przez HaloŚląski, co też uczyniłem. Tam żmudne podawanie
    danych. Od razu otrzymałem numer rachunku w starej formie [bez NRB]. Na moją
    prośbę o nowy numer rchunku otrzymałem informacje, że mam zadzwonić
    następnego dnia po przetwarzaniu i już nowy numer będzie u nich widoczny,
    więc mi go podadzą.
    Kart nie zamawiałem, zamówiłem dostęp przez HaloŚląski. Mam czekać na umowę
    i następnie przydreptać do oddziału.
    Spytałem też, jak z otwarciem ING Bank Online. Tutaj kobitkę zagiąłem. Nie
    wiedziała, czy mogę już złożyć wniosek w interncie, czy nie. A tym bardziej,
    czy jeśli przyjdę do oddziału przed doręczeniem im podpisanej umowy -
    zostanie to aktywowane. Po konsultacjach stwierdziła "proszę spróbować"...

    Następny konsultant odparł, że mogę to bez problemu uczynić i będę miał
    tylko podgląd, ale lepiej poczekać na umowę i załatwić to za jednym razem.

    Dzwonię do HelpLine. Oczywiście konsultantka została powalona pytaniem.
    Poszła się dowiedzieć. I odparła, że wniosek owszem może być, ale nie mogę
    iść do oddziału aktywować dostępu, bo bank nie ma mojego podpisu i umowy...

    Każdy co innego...

    No i złożyłem ten wniosek tego samego dnia. Jakie to jest porąbane! Hasła,
    klucze, aplety... I o dziwo konsultanci wiedzą o tym dobrze, że jest to
    conajmniej durne i nieintuicyjne. No ale cóż...

    Dziś dzwonię do HaloŚląskiego z pytanem o nowy numer mojego rachunku.
    Kobieta weryfikuje dane i podaje numer NRB. Coś mi nie pasuje. Numer
    oddziału jest zupełnie inny, niż mojego macierzystego oddziału. Pytam się
    jej o co chodzi i czy ten numer może być inny. Ona na to, że taki jest numer
    i już. Więc chcę się pożegnać i zadzwonić jeszcze raz. "Dziękuję za pomoc,
    dowidzenia" "dziękuję, dowi... HAAALO, HAAALOOO, ale teraz widzę, że pan to
    zakładał wczoraj"...
    I powiedziała, że ten numer, który mi podała jest nieaktualny, że numer
    będzie na wyciągu. No więc drążę temat - to co to jest za numer, który
    dostałem? System nie zdążył go przetworzyć i stąd jest błąd. No więc mówię,
    że po nocnym przetwarzaniu miało być OK. "No wie pan... proszę zadzwonić
    jutro albo... [już chciałem podpowiedzieć - pojutrze?] no najlepiej jutro i
    sprawdzić"...

    Dostałem numer z 10501214, jako numer oddziału... Czy to będzie też działać?

    Dobra, dzwonię do HelpLine z pytaniem co stanie się z ING BankOnline i
    HaloŚląskim po zamknięciu RORu i po zostawieniu Maestro Przedpłaconej.
    "Systemy te są przypisane do rachunku głównego i zostaną wyłączone po
    likwidacji rachunku głównego"... Zobaczymy - czy komuś zlikwidowali podgląd?

    Więc czekam na umowę, PIN do HaloŚląskiego, aktywuję ING BankOnline i
    dreptam do oddziału złożyć wypowiedzenie... Pożądany efekt, czyli podgląd do
    Maestro już będzie. :-)

    No, przeleję jeszcze 4 PLN na dwie prowizje, tak dla bezpieczeństwa. :-)
    Chyba, że będę złośliwy, to 4,01 PLN. Ciekawe co zrobią z groszem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-04-01 13:35:21
    Temat: Re: [ing] otwarcie konta - fajna zabawa
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    > dreptam do oddziału złożyć wypowiedzenie... Pożądany efekt, czyli podgląd do

    Powinni wprowadzic specjalna prowizje dla takich (np. 100 zl za zamkniecie w
    ciagu miesiaca, albo za pozostawienie konta martwego z saldem poniezej
    minimalnego).
    I dziwic sie, ze potem bank rownie "powaznie" traktuje klienta (udziela
    sprzeczyncyh informacji i daje serwis ogolnie do d... jak to opisano wyzej)

  • 3. Data: 2003-04-01 13:43:43
    Od: s...@o...pl

    Gościu - jak ci się nudzi to polecam jakikolwiek sport (ale taki żebyś się
    porządnie wyżył).
    Sztuczne problemy powodowane przez takich jak ty wydłużają tylko czas obsługi
    innych "normalnych" klientów.

  • 4. Data: 2003-04-01 14:01:55
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    e...@p...onet.pl wrote:
    [...]

    > Powinni wprowadzic specjalna prowizje dla takich (np. 100 zl za zamkniecie w
    > ciagu miesiaca,
    Przynajmniej w niektórych bankach jest tego rodzaju prowizjia
    albo za pozostawienie konta martwego z saldem poniezej
    > minimalnego).
    A tu wystarczy "zwykła prowizja za prowadzenia"
    > I dziwic sie, ze potem bank rownie "powaznie" traktuje klienta (udziela
    > sprzeczyncyh informacji i daje serwis ogolnie do d... jak to opisano wyzej)
    Wiesz ja na kasie mieszkaniowej mam już uzbierane "trochę" a i tak
    dostałem odpowiedź poniżej krytyki.

    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 5. Data: 2003-04-01 14:33:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Powinni wprowadzic specjalna prowizje dla takich (np. 100 zl za zamkniecie
    > ciagu miesiaca, albo za pozostawienie konta martwego z saldem poniezej
    > minimalnego).

    Jakby wprowadzili normalny podgląd przez HaloŚląski i ING BankOnline do
    przedpłaconej Maestro to by nie mieli problemów.
    :-)

    Bo strasznie niewygodne jest sprawdznie salda w bankomatach. :-)
    Poza tym papier się zużywa, więc chcę im zaoszczędzić kosztów. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-04-01 14:35:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Gościu - jak ci się nudzi to polecam jakikolwiek sport (ale taki żebyś się
    > porządnie wyżył).

    I co jeszcze powiesz ciekawego?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2003-04-01 14:43:31
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

> [...]
    > porządnie wyżył).
    > Sztuczne problemy powodowane przez takich jak ty wydłużają tylko czas

    Przeciez on tylko omija ograniczenia nalozone przez bank - dodajmy, ze
    sztuczne ograniczenia. Skoro zalozenie konta i jego zlikwidowanie pozwala
    miec podglad w Internecie to rownie dobrze mogliby dac to od razu. I to bank
    tworzy sztuczne problemy.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )