  • 11. Data: 2010-03-16 23:36:57
    Temat: Re: ile mBankow już jest a ile powstanie?
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    On 16 Mar, 21:37, z...@o...pl wrote:
    > BRE ma swój mBank
    > PKOBP ma swoje Inteligo
    > Raiffeisen zapowiada swoj bank wirtualny
    > ktoś jeszcze?

    Volkswagen Bank Direct i to chyba wszystko.

  • 12. Data: 2010-03-17 07:52:01
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "JanKo" news:hnothr$mn3$1@inews.gazeta.pl

    > Brzydko tak mówić ale co to za sukces, gdy okupiony jest gigantycznymi
    > stratami? Jak utrzymać tysiące kas, zaawansowany system, dawać najwyższy
    > % i to wszystko za darmo? Na czym zarabiać? Drukować reklamy na
    > banknotach?

    rozumiesz, że tego pytania nie zadałeś poważnie.

  • 13. Data: 2010-03-17 09:46:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

    > "JanKo" news:hnothr$mn3$1@inews.gazeta.pl

    > rozumiesz, że tego pytania nie zadałeś poważnie.

    No dobrze, ale na czym taki bank miałby zarabiać? Bo jeszcze pewnie
    powinien udzieleć kredytów z %% = WIBOR?
    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 14. Data: 2010-03-17 10:37:29
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Kamil Jońca" news:87y6hrcmcj.fsf@alfa.kjonca

    > No dobrze, ale na czym taki bank miałby zarabiać? Bo jeszcze pewnie
    > powinien udzieleć kredytów z %% = WIBOR?
    > KJ

    a co ty się martwisz o to na czym będzie zarabiał bank - to jest taka
    konstrukcja, którzy przy dobrym zarządzaniu zawsze zarobi na siebie. Kredyty
    powinny stanowić podstawę ich działalności.
    Nie potrzeba tysięcy oddziałów, milionów wydawanych na reklamy itp. -
    marketing szeptany zrobi swoje.
    Idealny przykład takiego banku to mBank z przed lat (pomijam tutaj kwestię
    braku kas), który w wyniku pazerności? głupoty? ludzi na stołeczkach wiele
    stracił. No ale to już nie moja brożka.

  • 15. Data: 2010-03-17 12:10:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

    > "Kamil Jońca" news:87y6hrcmcj.fsf@alfa.kjonca

    > a co ty się martwisz o to na czym będzie zarabiał bank - to jest taka
    > konstrukcja, którzy przy dobrym zarządzaniu zawsze zarobi na siebie. Kredyty

    Bo jeśli coś jest nieopłacalne, to prędzej czy później zostanie
    wyłączone/zmienione na droższe. I jakoś tak moje doświadczenie
    pokazuje, że w najmniej korzystnym dla mnie momencie (czytaj: nie będę
    mógł z jakiegoś powodu zamknąć konta) :)
    KJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!