  • 1. Data: 2010-03-16 17:15:47
    Temat: volksvagen bank oszalał!!!
    Od: "dx" <d...@m...com>

    Niech mnie ktos uszczypnie, 4zł/2zł za przelew z pluskonta???
    To moze jest jakis blad w druku tego swistka co przyszedl, bo na ich stronie
    przelewy sa dalej za 0zl.

    Przeciez trzymanie kasy na takim koncie to bezsens.
    Rownie dobrze mogli w ogole zlikwidowac to całe pluskonto.

    Jesli to prawda to gdzie sie przenosimy?
    Ja stawiam na Eurobank...

    dx

    ps. współczuje temu kto to wymyslil...
    dlugo sobie chlopina nie popracuje :)

  • 2. Data: 2010-03-16 17:17:49
    Temat: Re: volksvagen bank oszalał!!!
    Od: z...@o...pl

    > Niech mnie ktos uszczypnie, 4zł/2zł za przelew z pluskonta???

    jak kolega nie chce aby go szczypać, to niech zawsze najpierw
    sprawdzi, że istnieje dosłownie dwa wątki niżej wątek w którym
    już dyskutujemy o zmianach opłat VW Banku

  • 3. Data: 2010-03-16 17:19:42
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "dx" news:hnof1r$g0e$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Niech mnie ktos uszczypnie, 4zł/2zł za przelew z pluskonta???
    > To moze jest jakis blad w druku tego swistka co przyszedl, bo na ich
    stronie
    > przelewy sa dalej za 0zl.

    Nie trzeba się szczypać - wystarczy czytać grupę :)

    > Przeciez trzymanie kasy na takim koncie to bezsens.

    No :)

    > Rownie dobrze mogli w ogole zlikwidowac to całe pluskonto.

    No :)

    > Jesli to prawda to gdzie sie przenosimy?

    do konkurencji

    > Ja stawiam na Eurobank...

    z deszczu pod rynienkę? Krzyżyk na drogę i woda święcona w buteleczce w
    gratisie.

    > dx

    Valdi

    > ps. współczuje temu kto to wymyslil...

    Nie warto.

    > dlugo sobie chlopina nie popracuje :)

    za głupotę się płaci.

  • 4. Data: 2010-03-16 17:23:44
    Od: z...@o...pl

    > z deszczu pod rynienkę?

    czym koledze podpadł EuroBank?

  • 5. Data: 2010-03-16 17:24:56
    Od: "dx" <d...@m...com>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jak kolega nie chce aby go szczypać, to niech zawsze najpierw
    > sprawdzi, że istnieje dosłownie dwa wątki niżej wątek w którym
    > już dyskutujemy o zmianach opłat VW Banku

    Ups, faktycznie bylo....
    Sorry za dublowanie tematu :(

    Swoja droga spieprzyli najlepszszy ROR na rynku.
    Jesli tak to auf wiedersehen volksvagenbank ;)

    dx

  • 6. Data: 2010-03-16 18:13:29
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dx" <d...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Rownie dobrze mogli w ogole zlikwidowac to całe pluskonto.
    >
    > Jesli to prawda to gdzie sie przenosimy?

    Tak,to niestety przykra prawda,trzeba się wynosić z tego banku.

    Grażyna

  • 7. Data: 2010-03-16 20:11:29
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <z...@o...pl>

    > czym koledze podpadł EuroBank?

    system kolego, systemem.
    O ile do trzymania kasy jako tako ujdzie w tłumie to robienie standardowych
    płatności przynajmniej mojej osobie skutecznie psuło krew.
    Dodatkowo ostatnie popsucie oferty sprawiło, że..., że odstrzeliłem konto w
    eurobanku i po tej stronie Odry został tylko mBank i walutowe w ING.

  • 8. Data: 2010-03-16 20:31:34
    Od: z...@o...pl

    > Swoja droga spieprzyli najlepszy ROR na rynku.

    a co w nim było najlepsiejszego? rozumiem że % fajny
    pomimo aktywnego korzystania z konta. Cosik jeszcze?

  • 9. Data: 2010-03-16 20:42:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > Dodatkowo ostatnie popsucie oferty sprawiło, że..., że odstrzeliłem konto
    > eurobanku i po tej stronie Odry został tylko mBank i walutowe w ING.

    Tylko praktycznie trudno znalezc alternatywe dla EB, jezeli chodzi o
    trzymanie kasy na krotki termin, dostepnej od razu i dostepnej w
    nieograniczonej ilosci przelewow z oszczednosciowego na biezacy. Nie
    przychodzi mi na razie na mysl, zaden zamiennik, blisko juz jest
    Meritum-5.55% brutto czyli 4.45%netto dla kwot powyzej 10 tys.

  • 10. Data: 2010-03-16 21:01:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hnoqgj$1mq4$1@news2.ipartners.pl

> [...]
    > przychodzi mi na razie na mysl, zaden zamiennik, blisko juz jest
    > Meritum-5.55% brutto czyli 4.45%netto dla kwot powyzej 10 tys.

    z takiej perspektywy konto jest OK - wpłacić, zapomnieć i wypłacić przelewem
    w razie potrzeby.
    Do niczego innego, przynajmniej w moim odczuciu omawiane konto się nie
    nadaje.