  • 1. Data: 2010-03-16 17:01:26
    Temat: bankowe łamigłówki (oprocentowanie)
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ludzie pomocy! oprocentowanie kredytu odnawialnego w mBanku to 11%... czyli
    ile będę płacił za kredyt dziennie/na miesiąc?

  • 2. Data: 2010-03-16 17:22:46
    Temat: Re: bankowe łamigłówki (oprocentowanie)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-16, identifikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > ludzie pomocy! oprocentowanie kredytu odnawialnego w mBanku to 11%... czyli
    > ile będę płacił za kredyt dziennie/na miesiąc?

    To jest podchwytliwe pytanie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2010-03-16 17:28:41
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > To jest podchwytliwe pytanie?

    niby dlaczego? dowiedziałem się, że to oprocentowanie w skali roku, czyli
    dziennie 11%/12/31 tak, czy nie?

  • 4. Data: 2010-03-16 17:34:03
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 16 Mar, 18:28, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:

    > niby dlaczego? dowiedzia em si , e to oprocentowanie w skali roku, czyli
    > dziennie 11%/12/31 tak, czy nie?

    Dziennie to raczej 11%/365

  • 5. Data: 2010-03-16 17:47:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-16, identifikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    [...]

    > niby dlaczego? dowiedziałem się, że to oprocentowanie w skali roku, czyli
    > dziennie 11%/12/31 tak, czy nie?

    Na konkretne "ile będę płacił" to by wypadało wiedzieć "od jakiej kwoty",
    bo inaczej to się trochę dużo robi niewiadomych. A 31*12 nie daje liczby
    dni w roku, więc sobie sam odpowiedz, czy Twoje obliczenia są prawidłowe :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2010-03-16 17:54:59
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

> [...]
    > bo inaczej to się trochę dużo robi niewiadomych. A 31*12 nie daje liczby
    > dni w roku, więc sobie sam odpowiedz, czy Twoje obliczenia są prawidłowe

    no do wyliczenia "ile będę płacił" kwota chyba nie jest potrzebna... czyli
    jak rozumiem, dziennie 11%/365? szukam haków, bo to chyba dobra oferta...

    nie wiecie, czy jak wjadę na minus na koncie to nadal będę mógł wypłacać z
    niego kartą debetową? aż do osiągnięcia limitu?

    sory, ale ja nie znam się na tym wszystkim.

  • 7. Data: 2010-03-16 18:06:04
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    > niby dlaczego? dowiedziałem się, że to oprocentowanie w skali roku,
    > czyli dziennie 11%/12/31 tak, czy nie?

    Nie. 11% / 365.

  • 8. Data: 2010-03-16 18:48:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hnohbb$hlo$...@n...news.neostrada.pl.
    ..

    > nie wiecie, czy jak wjadę na minus na koncie to nadal będę mógł wypłacać z
    > niego kartą debetową? aż do osiągnięcia limitu?

    Będziesz mógł.

  • 9. Data: 2010-03-16 23:21:40
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent identifikator: 20040501 nadaje:
    > no do wyliczenia "ile będę płacił" kwota chyba nie jest potrzebna...
    > czyli jak rozumiem, dziennie 11%/365? szukam haków, bo to chyba dobra
    > oferta...

    Ale wiesz że KO jest płatny?
    Poza tym każdy kto ma biedalokatę na 7% czy 8% chętnie ci pożyczy trochę
    grosza na 11% ;-)

  • 10. Data: 2010-03-17 08:54:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-16, identifikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    [...]

    > no do wyliczenia "ile będę płacił" kwota chyba nie jest potrzebna... czyli
    > jak rozumiem, dziennie 11%/365? szukam haków, bo to chyba dobra oferta...

    Ale to Ci nie policzy ile rzeczywiście będziesz płacić za kredyt (RRSO).

    Oprócz kosztów odsetkowych są jeszcze inne opłaty wynikające z TOIP,
    które to są albo stałe albo procentowe, albo mieszane (np. 2% min. 20 zł).
    To wszystko się składa na koszt kredytu i bez poznania jego rzeczywistych
    parametrów, czyli:
    - kwoty limitu
    - kwoty wykorzystanej
    to koszt można sobie obliczyć co najwyżej w dużym przybliżeniu jako koszt
    samych odsetek.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl