  • 1. Data: 2002-03-08 08:10:19
    Temat: Re: historia z PKO SA (oddzialy niekompatybilne)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jesli chodzi Ci o Pekao SA to jest to typowe w tym "najlepszym polskim
    banku"

  • 2. Data: 2002-03-08 08:10:44
    Temat: historia z PKO SA (oddzialy niekompatybilne)
    Od: "AmarOK" <s...@w...pl>

    mam rachunek w V oddziale
    poszedlem wczoraj do XIII oddzialu zalatwic 2-ie sprawy
    pierwsza : zlikwidowac lokate
    druga : zobaczyc historie rachunku gdyz przyslali mi wyciag tylko za druga
    polowe lutego (dlaczego?), a akutarat istotne rzeczy dzialy sie na rachunku
    w pierwszej polowie miesiaca

    no i po wystaniu sie w kolejce uslyszalem ze osob z V oddzialu nie obsluguja
    bo nie maja takich mozliwosci bo nastapily istotne zmiany informatyczne w V
    oddziale
    ktore te zmiany i stopniowa dotra do XIII oddzialu ....itp, itd

    do #$&@ nedzy nastalem sie blisko 1 godz by uslyszec ze mnie posiadacza
    rachunku w V oddziale nie obsluza bo nie maja tam wgladu

    pomijajac fakt ze wciaz jest to jeden bank nie zaleznie od oddzialu to
    mogliby wywiesic informacje typu :
    "wszyscy posiadacze rachunku w V oddziale sio z naszego oddzialu bo.." a tak
    zmarnowalem 1 godzine

    i jak sie nie wkurzyc

    AmarOK

  • 3. Data: 2002-03-08 09:39:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jeżeli to ma być najlepszy bank, to dajcie mi szare mydło... .chyba się
    > potnę....

    ale ja tylko cytuje, co chcesz ode mnie??? :)

  • 4. Data: 2002-03-08 09:44:30
    Od: "damian" <d...@w...pl>

  • 5. Data: 2002-03-08 12:39:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    cos mi sie wydaje ze problemy dopiero sie zaczynaja :((

  • 6. Data: 2002-03-08 15:44:45
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Witek <w...@p...onet.pl> wrote:
    > cos mi sie wydaje ze problemy dopiero sie zaczynaja :((

    Problemy to są i są stare jak świat - niekompetencja niedysponentów.
    Wystarczy zadzwonic do V/O i można się dowiedziec co w takiej sytuacji
    robić.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313