  • 1. Data: 2002-03-08 07:52:45
    Temat: [BZWBK] Miałem dobre zdanie o tym banku ...
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    ... ale to się chyba zmieni.

    Pal 6, że nie poszedł przelew do mBanku, a system wypisał mi
    fajowy komunikat "Odrzucona (brak rachunku)" (transakcja),
    w przeglądaniu zleceń.

    Dzwonię do Poznania, pytam, co jest grane i zapewniam, że
    nr rachunku jest prawidłowo wpisany, bo wzięty z "książki adresowej"
    i parę dni temu nie było problemu. Miła pani skierowała mnie do
    macierzystego oddziału w Legnicy. Zadzwoniłem więc doń, opisałem
    sprawę. Skierowano mnie do ... Poznania. Zaproponowałem jakieś inne
    miasto, może Gliwice, tak ot, żeby jakieś inne niż Poznań albo Legnica.
    Po tej propozycji miła pani z oddziału sama zaproponowała, że zadzwoni
    do tej miłej pani w Poznaniu (zapisałem nazwisko), wyjaśnią sprawę między
    sobą i zadzwoni do mnie "w ciągu godziny" - tu poprosiła o nr mojego
    telefonu.

    Nie zadzwoniła ani za godzinę ani za cztery. Próby wykonania przelewu
    kończyły się zawsze tym samym. Zrobiłem przelew na Lukasa - poszedł.

    I co ja mam im zrobic w tym banku? Akurat to były przelewy z mojego konta
    na moje konto, w sumie na tym nic nie straciłem. Ale gdybym się spóźnił z
    płatnością dla jakiejś Bardzo Ważnej Instytucji?

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 2. Data: 2002-03-08 08:07:21
    Temat: Re: [BZWBK] Miałem dobre zdanie o tym banku ...
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Kamil Paszkiewicz <k...@a...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:a69qqv$ah8$...@n...tpi.pl...
    > ... ale to się chyba zmieni.
    >
    > I co ja mam im zrobic w tym banku?

    Dogadaj sie z administratorem w oddziale.

    Karol

  • 3. Data: 2002-03-08 08:08:25
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Karol" <a...@b...com> wrote in message news:a69rd0$fnr$1@news.tpi.pl...
    > Dogadaj sie z administratorem w oddziale.

    To nie w tym rzecz. Rzecz w tym, że mnie, jako klienta nie
    powinno to obchodzić! Zgłosiłem problem w dwóch miejscach.
    Pierwsi mnie odesłali do drugich, a drudzy do pierwszych.
    Sprawa powinna być rozwiązana dalej bez mojego udziału,
    ale z informacją zwrotna dla mnie np " już jest ok".

    Ja się potrafię dogadać z adminem banku, bo sam z racji zawodowych
    mam do czynienia na codzień z przelewami "od kuchni". ale w tych relacjach
    jestem tylko klientem i nie mam obowiązku znać się na tym.

  • 4. Data: 2002-03-08 08:11:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dogadaj sie z administratorem w oddziale.

    Ja teraz robie przelewe Fortis->mBank - nie chce mi sie strzepic jezyka :)

  • 5. Data: 2002-03-08 08:13:05
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message news:a69rn7
    > Ja teraz robie przelewe Fortis->mBank - nie chce mi sie strzepic jezyka :)

    Nie chodzi o problemy techniczne. Chodzi o to, że mnie odpalantowano,
    a sprawa dalej nie załatwiona.

  • 6. Data: 2002-03-08 08:20:05
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Ponoc jak przelejesz Elixirem a nie tanim to dziala... Nie wiem nie
    > probowalem

    Zawsze elixir. Poza tym identyczny przelew robiłem tydzień temu -
    bez problemu.

  • 7. Data: 2002-03-08 08:20:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 8. Data: 2002-03-08 08:26:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    sumie
    > na tym nic nie straciłem. Ale gdybym się spóźnił z płatnością dla jakiejś

    a gdzie smile ;-))
    pokaż mi taka "instytucje" ktora ma r-k w mBanku ;-))
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-03-08 08:34:14
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > a gdzie smile ;-))

    A mnie nie do śmiechu :-)

    > pokaż mi taka "instytucje" ktora ma r-k w mBanku ;-))

    Dla mnie to nieważne czy to będzie mBank czy Bardzo Wielki
    Poważny I Powszechnie Szanowany Marmur. Przelew nie poszedł,
    ze mnie chcieli zrobić piłeczkę ping-pongową, a sprawa nie załatwiona.

  • 10. Data: 2002-03-08 09:10:12
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Dla mnie to nieważne czy to będzie mBank czy Bardzo Wielki
    > Poważny I Powszechnie Szanowany Marmur. Przelew nie poszedł,
    > ze mnie chcieli zrobić piłeczkę ping-pongową, a sprawa nie załatwiona.

    zagłosuj nogami :))
    ale wcześniej złóż na ręce dyrektora placówki, w której masz rachunek oficjalną
    prośbę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji (na piśmie i to nie listem a
    najlepiej poprzez kancelarię oddziałową z adnotacją na kopii pisma, że zostało
    przyjęte w dniu i o godzinie)
    Oczywiście nie zapomnij nadmienić, że prosiłeś wcześniej o wyjaśnienie via
    telefon i zostałeś totalnie zignorowany. Pismo o tej samej treści możesz wysłać
    do ich wodnika klienta....