  • 1. Data: 2005-01-24 09:27:08
    Temat: historia pewnej blokady
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    witam

    w dniu 20.01.2005 zonka chciala wyplacic w godz 15.30-16.00 500 zl z bankomatu bzwbk
    nietety miala pecha, pieniazkow nie dostala, kwota zostala zablokowana
    zlozyla reklamacje
    w dniu 21 osobiscie zlozylem reklamacje, z rozmowy wyniklo ze dobrze ze zadzwonilem
    poniewaz blokada miala sie zdjac automatycznie ale niestety to nie nastapilo
    i trzeba zrobic to recznie (telefon zony poszedl w niepamiec ?)
    w dniu 24 widze ze zaksiegowano, dzwonie, znow skladam reklamacje, teraz otrzymuje nr
    podaje dodatkowo ze jako zadoscuczynienie oczekuje nie pobierania oplaty za
    wznowienie kk :))
    ciekawe co bedzie dalej, tj ile trzeba bedzie czekac i jak podejda to oczekiwanego
    zadoscuczynienia :)

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 2. Data: 2005-01-24 13:18:15
    Temat: Re: historia pewnej blokady
    Od: "Miroo_news" <m...@R...o2.pl>

    In message ct2f1c$asv$...@i...gazeta.pl, Jurgen <J...@n...pl>
    wrote:
    > w dniu 20.01.2005 zonka chciala wyplacic w godz 15.30-16.00 500 zl z
    > bankomatu bzwbk
    > nietety miala pecha, pieniazkow nie dostala, kwota zostala zablokowana
    > zlozyla reklamacje

    Spotkałem się z podobną historią w KredytBanku.
    Nawet osobista wizyta nic nie dała. "Trzeba czekać
    aż się samo odblokuje". Trwało to dość długo (na pewno
    ponad tydzień). Dziwny ten bank, gdzie nikt nic nie może
    i system musi sam...

    Pozdrawiam
    Miroo