  • 1. Data: 2005-01-23 22:24:02
    Temat: Nowe prestiżowe karty w ofercie PKO BP?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    W najbliższym czasie w ofercie PKO BP mogą pojawią się dwie nowe prestiżowe
    karty płatnicze. Mają być one dostępne jedynie dla wybranych klientów
    Bankowości Prywatnej PLATINIUM.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,8510

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-23 23:22:17
    Temat: Re: Nowe prestiżowe karty w ofercie PKO BP?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2005 23:24:02 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    naskrobał(a):

    > W najbliższym czasie w ofercie PKO BP mogą pojawią się dwie nowe prestiżowe
    > karty płatnicze. Mają być one dostępne jedynie dla wybranych klientów
> [...]

    coś im sie chyba pomyliło bo aktywa 100/20 tysięcy zł to nawet nie
    kwalifikuje się do private bankingu wiec ktoś przepisał bezmyślnie z
    błędem.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-01-24 00:24:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sebol" <"lobo_(usun_to) <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> wrote:
    > coś im sie chyba pomyliło bo aktywa 100/20 tysięcy zł to nawet nie
    > kwalifikuje się do private bankingu wiec ktoś przepisał bezmyślnie z
    > błędem.

    Czekaj to moze to do Aurum?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-01-24 09:30:52
    Od: "Paweł" <n...@l...pl>

    Czy prestiżowe karty płatnicze w ofercie banku PKOBP mogą pomóc temu
    bankowi w naprawie swojej reputacji wśród klientów indywidualnych ???

  • 5. Data: 2005-01-24 09:46:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Paweł <n...@l...pl> wrote:
    > Czy prestiżowe karty płatnicze w ofercie banku PKOBP mogą pomóc temu
    > bankowi w naprawie swojej reputacji wśród klientów indywidualnych ???

    A to zla ma reputacje?
    Rozumiem taki Pekao SA, ale PKO BP jest mimo tych swoich kolejek ok ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-01-24 09:56:23
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A to zla ma reputacje?
    > Rozumiem taki Pekao SA, ale PKO BP jest mimo tych swoich kolejek ok ;)

    ze tak powiem, w piatek o godz 16:10 wpadam do I odzialu PKO BP w
    Gdansku (wrzeszcz) wpadam i co widze .... 0 ludzi. siedza panie przy
    okienkach i 0 ludzi (2 przy kasach tylko) biore numerek...i panie na
    wyscigi wciskaja swoje guziki, zebym to do niej podszedl. Zdeczko
    zdezorientowany podchodze...i pytam co sie dzieje, czy jakas bombe maja
    czy co.... A ona ze nie, ze chyba przez to ze troche wieje i ze zaczal
    snieg padac, juz od 15 min nikogo nie ma :-)

    a poza tym bardzo ladnie mi ostatnio panie z tego oddzialu pomogly
    pozalatwiac przerozne sprawy. Naprawde coraz bardziej mnie szokuje ten
    oddzial (glownie uprzejmoscia i checia pomocy Pan, bo kolejki sa ciagle,
    tylko jak pada widac nie ma) :-)

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 7. Data: 2005-01-25 10:17:56
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "GideoN" <z...@p...pl> wrote in message

    > okienkach i 0 ludzi (2 przy kasach tylko) biore numerek...i panie na
    > wyscigi wciskaja swoje guziki, zebym to do niej podszedl. Zdeczko

    Ano, poszło po ludziach, że BP ma 3 tysiące etatów do zlikwidowania, to się
    biedaczki starają jak mogą - ech, ten wredny kapitalizm :)
    BTW - ja tam BP dosyć lubię, mimo, że czasem faktycznie kolejki dobijają. U
    mnie w oddziale panie zawsze są miłe i rzeczowe, czasem tylko to ja (dzięki
    wiadomościom z pbb :) ) informuję je o nowościach w ich banku :-D. Jedno co
    mnie wkurza, to rezygnacja z możliwości (równoległego do nowych) podawania
    starego numeru przy kasie. W zamian mogliby wprowadzić IKM or something

    T.

  • 8. Data: 2005-01-25 10:49:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz Nowicki napisał(a):

> [...]
    > starego numeru przy kasie. W zamian mogliby wprowadzić IKM or something

    A ja zadam pytanie: po co podawać numer przy kasie?

    Zawsze mnie fascynowało, jak PKO BP udało sie tak wytresować klientów.
    Każdy recytuje swój numer jak pacierz. Niezależnie od wyciągnięcia DO.

    Czy to nie rolą banku jest identyfikacja produktów danego klienta po
    wpisaniu jego danych z DO?

  • 9. Data: 2005-01-27 11:31:54
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Prawdopodobnie trwa to znacznie krócej.
    JaC

  • 10. Data: 2005-01-27 19:38:45
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message

    > A ja zadam pytanie: po co podawać numer przy kasie?

    Jak były stare numery, to panienki nawet mnie nie pytały o numer, że nie
    wspomnę o DO czy podpisie. Ale po zmianie to nawet takie zawodniczki nie
    chcą sobie głowy zawracać zapamiętywaniem tasiemców.

    T.