  • 1. Data: 2002-05-09 14:25:01
    Temat: paypal
    Od: Kedrigern <k...@m...com.pl>

    Czy udalo sie juz komus obejsc restrykcje?

    Pozdrawiam
    Janusz
    --
    Kedrigern k...@m...com.pl
    GAB Captain

  • 2. Data: 2002-05-09 15:14:57
    Temat: Re: paypal
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Czy udalo sie juz komus obejsc restrykcje?

    Mi sie udalo. Zarejestrowalem sie jako klient z Portugalii.

  • 3. Data: 2002-05-09 15:19:16
    Od: "Chinchilla" <g...@n...com.pl>

    > Mi sie udalo. Zarejestrowalem sie jako klient z Portugalii.

    hmm, to jest warunek mozliwosci zarejestrowania sie ;)

    ale ostatnio konta zostaja restrictowane, do czasu wyslania ID/wyciagu z
    konta/rachunq za gaz/tel/energie ...
    a nowe konta sa zakladane od razu ze statusem restricted ;(

  • 4. Data: 2002-05-09 18:03:11
    Od: "AltF4" <m...@h...pl>

    Pozostaje poczekac do pazdziernika...
    pzdr
    Andrzej

  • 5. Data: 2002-05-09 18:05:58
    Od: Kedrigern <k...@m...com.pl>

    On Thu, 9 May 2002 20:03:11 +0200, "AltF4" <m...@h...pl> wrote:
    >Pozostaje poczekac do pazdziernika...

    Czy to oznacza, ze w pazdzierniku paypal bedzie dostepny w Polsce?

    Pozdrawiam
    Janusz
    --
    Kedrigern k...@m...com.pl
    GAB Captain

  • 6. Data: 2002-05-09 20:02:01
    Temat: Odp: paypal
    Od: "Keyser Soze" <k...@W...pl>

    Użytkownik Kedrigern w wiadomości do grup dyskusyjnych:

    > Czy to oznacza, ze w pazdzierniku paypal bedzie dostepny w Polsce?

    Nie. To oznacza, ze od pazdziernika bedzie mozna otwierac konta bankowe za
    granica. Nie potrzebne beda zezwolenia itd.
    W przypadku Paypal nic sie nie zmieni. Musimy poczekac az Polska zostanie
    wpisana na liste akceptowanych panstw. Swoja droga Paypal moglby umozliwic
    "reszcie swiata" otwieranie kont, ale z pewnymi ograniczeniami (jak w
    BillPoint).

    KS