  • 1. Data: 2003-07-22 11:08:27
    Temat: Re: gdzie kupie Jeny JPY??
    Od: j...@p...onet.pl

    > Mam pytanie:
    > Orientuje sie ktos gdzie kupie jeny japonskie w warszawie (wolalbym bank ale
    > generalnie propozycje (nie chodzi o duza ilosc).

    Jeny! Jeny? Jeeeeeny!
    MSPANC :-)
    A tak naprawdę to nie jestem z Warszawy i nie wiem :-(

    Jacek

  • 2. Data: 2003-07-22 12:21:32
    Temat: gdzie kupie Jeny JPY??
    Od: "VEK" <v...@s...pl>

    Mam pytanie:
    Orientuje sie ktos gdzie kupie jeny japonskie w warszawie (wolalbym bank ale
    generalnie propozycje (nie chodzi o duza ilosc).

    Thx
    pozdrawiam
    Rafal
    v...@p...pl

  • 3. Data: 2003-07-22 21:21:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Hmm bede strzelal - w Galerii Centrum?
    Poza tym sprobuj zadac pytanie na regionalne.warszawa

  • 4. Data: 2003-07-22 22:07:18
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "VEK" napisał w wiadomości ...
    > Mam pytanie:
    > Orientuje sie ktos gdzie kupie jeny japonskie w warszawie (wolalbym bank
    ale
    > generalnie propozycje (nie chodzi o duza ilosc).

    Tez, niestety nie wiem, ale sadze, ze gdyby chodzilo
    o duza ilosc byloby latwiej.

  • 5. Data: 2003-07-23 01:21:35
    Od: "Karem " <k...@N...gazeta.pl>

    Spekulujac, co oznacza niewielka ilosc. Jesli chodzi o wyjazd turystyczny do
    Japonii to nie ma co sie bawic w kupowanie yenow w Polsce. Zaraz po przylocie,
    za odprawa celna i paszportowa na lotniskach w Tokyo i w Osace sa mini oddzily
    baknow, ktore wymieniaja bez problemu i euro i dolary. Kurs wymiany jest lekko
    zdzierczy ale i tak lepszy niz ten kantorowy w Polsce.
    Poza tym sa na lotniskach bankomaty z ktorych mozna wyciagnac gotowke. Ale
    uwaga tylko karty wypukle. Mastercard i Visa sa na rowni popularne.

  • 6. Data: 2003-07-23 12:29:37
    Temat: Odp: gdzie kupie Jeny JPY??
    Od: "VEK" <v...@s...pl>

    Użytkownik VEK <v...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bfj5qt$9gg$...@n...news.tpi.pl...
    > Mam pytanie:
    > Orientuje sie ktos gdzie kupie jeny japonskie w warszawie (wolalbym bank
    ale
    > generalnie propozycje (nie chodzi o duza ilosc).

    No to sie dowiedzialem (po 2 godzinnym dzwonieniu po bankach i kantorach i
    korzystaniu z internetu):

    Bank Pekao S.A ul. Grójecka 1 (przy pl. Zawiszy (hotel Sobieski)
    kantor: Krakowskie Przedmiescie 41 (www.dime.com.pl)

    tu zawsze mozna kupic +
    Poczta Glowna - kantor

    pozdrawiam