  • 1. Data: 2003-09-02 07:02:08
    Temat: fundusze inwestycyjne
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

    jak myslicie czy dlugo jeszcze beda tak wzrastac?? bo jak na razie to az
    milo patrzec :)))

    crossmen

  • 2. Data: 2003-09-02 07:05:30
    Temat: Re: fundusze inwestycyjne
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    crossmen wrote:
    > jak myslicie czy dlugo jeszcze beda tak wzrastac?? bo jak na razie to
    > az milo patrzec :)))

    Az sie skonczy hossa korekta. Bo chyba wyniki spolek raczej nie przemawiaja
    za takimi wzrostami.
    No coz kiedys wystarczyly ludziom cebulki, teraz moga byc spolki ;)

  • 3. Data: 2003-09-02 07:54:42
    Od: "" <s...@o...pl>

    > Az sie skonczy hossa korekta. Bo chyba wyniki spolek raczej nie przemawiaja
    > za takimi wzrostami.
    > No coz kiedys wystarczyly ludziom cebulki, teraz moga byc spolki ;)

    Nie słyszałem o funduszach ktore kiedyś opierały swoje inwestycje o cebulki.
    Możesz podać jakiś przykład?

  • 4. Data: 2003-09-02 07:56:18
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "crossmen" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak myslicie czy dlugo jeszcze beda tak wzrastac?? bo jak na razie to az
    > milo patrzec :)))

    Akcyjne? Czytaj wiadomości giełdowe.
    Jak giełda wróci do bessy, to FI też:-)

  • 5. Data: 2003-09-02 08:02:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nie słyszałem o funduszach ktore kiedyś opierały swoje inwestycje o
    > cebulki. Możesz podać jakiś przykład?

    O gieldzie pisze. Cebulki tulipana, whatever co tam - byle mozna bylo
    pospekulowac

  • 6. Data: 2003-09-02 08:42:48
    Od: "Miku" <m...@i...pl>

    a co bedzie gdy na rynek wplyna pieniazki z lokat antybelkowych? czy
    mysliscie ze gro z nich tarfi na gielde?

  • 7. Data: 2003-09-02 09:27:48
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Miku" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > a co bedzie gdy na rynek wplyna pieniazki z lokat antybelkowych? czy
    > mysliscie ze gro z nich tarfi na gielde?

    Wielu "antybelkowców" jest rozsądnych. Anale już dziś wrzeszczą, że giełda
    przewartościowana.
    W listopadzie ignoranci antybelkowi będą kupować akcje. Kto je od nich
    odkupi ???? NIKT.
    Rozsądek nakazywał zerwać lokaty w ubiegłych miesiącach:-)

  • 8. Data: 2003-09-02 09:31:11
    Od: "Miku" <m...@i...pl>

    . Anale już dziś wrzeszczą, że giełda
    > przewartościowana.
    to kiedy korekta???? bo to co nasza gilda wyczynia w stosunku do inych ja
    niepojmuje...

  • 9. Data: 2003-09-02 09:48:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Miku wrote:
    > . Anale już dziś wrzeszczą, że giełda
    > to kiedy korekta???? bo to co nasza gilda wyczynia w stosunku do
    > inych ja niepojmuje...

    moze juz dzisiaj sie zaczyna? ;)

  • 10. Data: 2003-09-02 10:00:04
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > moze juz dzisiaj sie zaczyna? ;)

    moze tak a a moze nie. Po drodze do gory juz mielismy pare korekt
    po ktorych.. nastepowal dalszy wzrost. Mysle ze przy tym jak sie
    WGPW zachowuje to rownie dobrze mozna wrozyc z fusow.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.