  • 1. Data: 2003-09-02 06:56:29
    Temat: Jaki termin rozliczenia transakcji (VE)?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam Grupe!
    Przepraszam, jesli temat byl "na tapecie", ale googlarka mi nie pomagla :-(.
    Ad rem: jaki moze byc MAKSYMALNY "poslizg", od moment transakcji do zdjecia
    pieniedzy z konta, przy platnosci VE w naszym pieknym kraju? Czy ustala to
    Visa, czy tez indywidualnie bank?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam!!!
    Pl

  • 2. Data: 2003-09-02 07:04:54
    Temat: Re: Jaki termin rozliczenia transakcji (VE)?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bj1fpl$69u$...@m...net,
    PL <p...@p...pl>:
> [...]
    > transakcji do zdjecia pieniedzy z konta, przy platnosci VE w naszym
    > pieknym kraju? Czy ustala to Visa, czy tez indywidualnie bank?

    Typowo kilka dni, ale rzadko bywaja to miesiace, a nawet ktos pisal o 2
    latach.

    Nie ma limitu - to jest dlug, nie przedawnia sie.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-02 08:37:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "PL" <p...@p...pl> writes:

> [...]
    > pieniedzy z konta, przy platnosci VE w naszym pieknym kraju? Czy ustala to

    To chyba nie jest nijak ograniczone. Z tym ze sklep nie ma gwarancji,
    ze dostanie pieniadze.
    3 miesiace - bez problemu.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 4. Data: 2003-09-02 12:15:50
    Od: "mysz" <m...@o...pl>

    > To chyba nie jest nijak ograniczone. Z tym ze sklep nie ma gwarancji,
    > ze dostanie pieniadze.
    > 3 miesiace - bez problemu.
    > --
    > Krzysztof Halasa, B*FH
    Z "bankowego punktu widzenia" jest to kilka dni - z reguły 2-3 (oczywiście dni
    robocze) i w tym czasie Twoje konto powinno zostać obciążone. Ustalone jest to
    przez Vise. Bank blokuje Twoje środki na koncie, a w momencie, gdy uzyska od
    Visy potwierdzenie, że transakcja doszła do skutku - obciąża Twoje konto.

  • 5. Data: 2003-09-02 13:25:38
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma limitu - to jest dlug, nie przedawnia sie.

    A niby wg jakiego prawa dług się nie przedawnia???

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2003-09-02 14:54:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "mysz" <m...@o...pl> writes:

    > Z "bankowego punktu widzenia" jest to kilka dni - z reguły 2-3 (oczywiście
    > dni
    > robocze) i w tym czasie Twoje konto powinno zostać obciążone.

    Przy pomyslnym zbiegu okolicznosci i elektronicznym terminalu - tak.

    > Ustalone jest to
    > przez Vise.

    Jakies szczegoly moze? Bo moje informacje sa calkowicie odmienne.

    > Bank blokuje Twoje środki na koncie, a w momencie, gdy uzyska od
    > Visy potwierdzenie, że transakcja doszła do skutku - obciąża Twoje konto.

    To wszyscy wiemy.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH