  • 1. Data: 2002-01-09 16:04:44
    Temat: eKarty + polskie znaki
    Od: "Andrzej" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie, czy dokonując transkacji przez internet (np. w amazon.com),
    i podając "Credit Card Holders Name" można używać polskich znaków, czy też
    jest to fakt zupełnie obojętny, czy napiszę Stańczyk, czy też Stanczyk ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-09 17:25:41
    Temat: Re: eKarty + polskie znaki
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia śro, 09 sty 2002 at 16:04 GMT,
    Andrzej <n...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > jest to fakt zupełnie obojętny, czy napiszę Stańczyk, czy też Stanczyk ?

    Też mnie ten temat zastanawiał, tym bardziej że robiąc transakce poprzez
    ecard i pominięciu polskiego znaku w nazwisku (podałem Zielinski)
    została odrzucona. Pomogło dopiero wpisanie dokładnie tak jak na karcie
    ZIELIŃSKI (dużymi - małymi nie sprawdzałem)
    więc zapytałem mbanku
    oto co mi odpisali:

    "Przy transakcjach zagranicznych bardzo prosze nie stosowac polskich
    znakow"

    no nie wiem - skoro weryfikują je dla poskich banków, to specjalnie
    inaczej sprawdzają dla zagranicznych? (ale nie płaciłem za granicą)

    moim zdaniem z nazwiska przy sprawdzeniu powinny byc eliminowane polskie
    znaki, oraz rozróżnianie duże-małe (ZielińSki<->zielinski)

    Jurek

  • 3. Data: 2002-01-09 18:42:40
    Od: "Andrzej" <n...@p...onet.pl>

    { ... }
> [...]
    >
    > moim zdaniem z nazwiska przy sprawdzeniu powinny byc eliminowane polskie
    > znaki, oraz rozróżnianie duże-małe (ZielińSki<->zielinski)
    Chyba słusznie, bo przed chwilą dokonywałem transakcji i nie używałem
    polskich znaków i jak widzę eKarta została już obciążona

  • 4. Data: 2002-01-09 20:23:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Chyba słusznie, bo przed chwilą dokonywałem transakcji i nie używałem
    > polskich znaków i jak widzę eKarta została już obciążona

    He he - mysle jednak ze zagranica - nie da rady wpisywac polskich znaczkow -
    bo jak ich systemy nie uznjaja polskich znakow to im wyjdzie macierzyski (bo
    ń zgubilo czy cos..)
    Tak sobie przegladam
    Ibnteligo mam polski literki na karcie (uzywam zawsze bez zagranica)
    Fortis nie ma
    mBank jest
    WBK nie ma
    Pekao chyba byly
    a w BP nie pamietam..

    jaja to beda jak domeny bedzie mozna z dialektycznimi rejestrowac :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-09 20:24:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > He he - mysle jednak ze zagranica - nie da rady wpisywac polskich
    znaczkow -

    ja tam olalem patriotyzm i polskie znaki i zawsze jak sie da napisac wzor
    tego co chce miec na karcie to pisze bez polskich liter. Mam spokoj :-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-01-09 21:05:33
    Od: "Andrzej" <n...@p...onet.pl>

    { ... }
    > jaja to beda jak domeny bedzie mozna z dialektycznimi rejestrowac :)
    { ... }

    Szybka zmiana tematu, już można rejestrować :-) Nie próbowałem, ale
    spójrz na stronę :

    http://www.exploredomain.com/poland/