  • 1. Data: 2002-01-09 16:14:16
    Temat: KASA MIESZKANIOWA
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@a...net>

    Panowie i Panie!
    Wie ktos jak to jest z ta Kasa Mieszkaniowa?
    Cos mówili w tamtym roku w grudiu ,że jak zwiększysz kwote po 01.01.2002 to
    od tej zwiekszonej kwoty nie będzieszmógl odliczac 30%, POTEM MÓWILI ZE NIE
    WIEDZA
    Pani w Urzędzie Skarbowym powiedziala ze US nie interesuje jakie są raty,
    tylko jaki byl przyrost oszczędności w poprzednim roku. Na infolinii PEKAO
    SA raz mówią ze tak, potem ze nie wiedza
    W Kasie Mieszkaniowej Banku PEKAO SA na Bankowym, w Warszawie mówią ze to
    urząd Skarbowy sobie interperetuje, a oni nic nie wiedza...

    Panowie to SHIT!!!
    Nie ma mowy
    Ustawa jest ustawa

    i nie wierze w to ze jak zwiekszymy rate np w czerwcu 2002 to od tej różnicy
    nie będziemy mogli odliczac 30%

    Dziennik Ustaw nr 134 z 21 Listopada 2001 Art 4, Ustęp 3

    Poczytajcie i uwierzcie ze mozna

    Jak nie , to podajemy do sądu, i wygrywamy....

    Podzieli ktos sie ze mną moją opinia???

  • 2. Data: 2002-01-09 17:09:23
    Temat: Re: KASA MIESZKANIOWA
    Od: "Krzysiek Kozioł" <k...@c...ia.pw.edu.pl>

> [...]
    >
    > Dziennik Ustaw nr 134 z 21 Listopada 2001 Art 4, Ustęp 3
    >
    > Poczytajcie i uwierzcie ze mozna
    >
    > Jak nie , to podajemy do sądu, i wygrywamy....

    Jestem tego samego zdania że można odliczyć 30% po zmianie raty w tym roku.
    Mówiąc szczerze to pierwszy raz słysze o takiej interpretacji.
    Pzdr.
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-01-09 17:27:36
    Od: <p...@f...polbox.pl>

    Jeżeli chodzi o aneksowanie umowy z KM to jest niezły bałagan. Ja osobiście
    słyszałem już o niemożliwości przedłużenia okresu oszczędzania a teraz o
    niemożliwości podwyższenia raty. Według mnie to radosna twórczość biurw z US,
    bo w oficjalnych przepisach i interpretacjach cisza.

  • 4. Data: 2002-01-10 14:23:24
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    p...@f...polbox.pl wrote:

> [...]
    > niemożliwości podwyższenia raty. Według mnie to radosna twórczość biurw z US,
    > bo w oficjalnych przepisach i interpretacjach cisza.

    toc rozsylali (PKO SA) listy z informacja ze zmiana "po" nie powoduje
    mzliwosci odliczania w "nowych" miesiacach
    pytanie co w przypadku powiekszenia kwoty a nie okresu...

    --
    \_/

  • 5. Data: 2002-01-10 14:27:24
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik <p...@f...polbox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
    US,
    > bo w oficjalnych przepisach i interpretacjach cisza.

    A co tu intepretowac jezeli jest cos oczywiste. Jak biurwy nie potrafia
    czytac przepisow, to niech nie gadaja glupot lub wezma sie za inna prace.

    Karol