  • 1. Data: 2006-02-23 12:12:35
    Temat: Transakcja kartowa - brak podpisu klienta
    Od: "Polucjant" <p...@z...pl>

    Przed chwila placilem karta w sklepie. Facet do mnie - ma pan moze dlugopis
    ? Oczywiscie nie mialem. Pytanie brzmi - reklamowac ? ;-)

    Polucjant

  • 2. Data: 2006-02-23 12:31:44
    Temat: Re: Transakcja kartowa - brak podpisu klienta
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Polucjant" <p...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Przed chwila placilem karta w sklepie. Facet do mnie - ma pan moze
    > dlugopis ? Oczywiscie nie mialem. Pytanie brzmi - reklamowac ? ;-)
    >
    > Polucjant

    jak ci udowodnią że to jednak ty płaciłeś to mogą cię oskarżyć o oszustwo
    ;-)
    ciekawe czy wtedy będziesz się uśmiechał?

  • 3. Data: 2006-02-23 12:54:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Polucjant" <p...@z...pl> writes:

    > Przed chwila placilem karta w sklepie. Facet do mnie - ma pan moze
    > dlugopis ? Oczywiscie nie mialem. Pytanie brzmi - reklamowac ? ;-)

    Tzn. pytasz czy okrasc tego faceta czy jednak nie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2006-02-23 14:31:45
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 2/23/2006 1:12 PM, Polucjant wrote:
    > Przed chwila placilem karta w sklepie. Facet do mnie - ma pan moze
    > dlugopis ? Oczywiscie nie mialem. Pytanie brzmi - reklamowac ? ;-)

    Ale co chcesz reklamować? Prawdopodobieństwo, że ktoś do kradzionej
    karty, którą właśnie podał sprzedawcy złoży niepodobny do niczego podpis
    jest niemal równe zeru - więc jedynie Ty mógłbyś się transakcji zapierać.

    Pzdr: Witek

  • 5. Data: 2006-02-23 15:02:10
    Od: "Polucjant" <p...@z...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" :

    > Tzn. pytasz czy okrasc tego faceta czy jednak nie?

    W literkach trudno wyrazic emocje dlatego uzylem nawiasu.
    A tak na marginesie to chce reklamowac zasady wpojone mi przez rodzicow,
    ktorzy zapomnieli dodac, ze w kazdej sytuacji powinienem miec dlugopis przy
    sobie.

    Polucjant

  • 6. Data: 2006-02-24 03:01:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Polucjant wrote:
    > Przed chwila placilem karta w sklepie. Facet do mnie - ma pan moze
    > dlugopis ? Oczywiscie nie mialem. Pytanie brzmi - reklamowac ? ;-)
    >
    > Polucjant

    Pytasz, czy można ukraść?

  • 7. Data: 2006-02-24 07:01:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Polucjant" <p...@z...pl> wrote in message

    > A tak na marginesie to chce reklamowac zasady wpojone mi przez rodzicow,
    > ktorzy zapomnieli dodac, ze w kazdej sytuacji powinienem miec dlugopis
    przy
    > sobie.

    Racja. Poniewaz nie ma prawnego obowiazku posiadani dlugopisu, powinien po
    prostu nie zaakceptowac karty i poprosic klienta o udanie sie do bankomatu
    ;).

    MK

  • 8. Data: 2006-02-24 11:00:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Polucjant" <p...@z...pl> writes:

    > W literkach trudno wyrazic emocje dlatego uzylem nawiasu.
    > A tak na marginesie to chce reklamowac zasady wpojone mi przez
    > rodzicow,

    Reklamowac w sensie reklamy czy reklamacji?
    Jesli to drugie, to przypuszczalnie Usenet nie jest do tego przydatny?
    Nie do konca tez rozumiem czy z Twojego punktu widzenia owe zasady sa
    korzystne czy niezupelnie - np. mnie uczyli zeby ludzi nie okradac,
    dlugopisy na to nie wplywaly.

    > ktorzy zapomnieli dodac, ze w kazdej sytuacji powinienem
    > miec dlugopis przy sobie.

    Co ma posiadanie dlugopisu do tego, czy faceta okrasc czy nie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2006-02-24 11:23:49
    Od: M <p...@w...pl>

    Pamiętaj że wszystkie reklamacje chargeback z wszystkich banków są
    rejestrowane i jeśli będzie ich dużo i będą wątpliwe to żaden bank nie
    wyda później karty płatniczej.

  • 10. Data: 2006-02-24 19:08:37
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pamiętaj że wszystkie reklamacje chargeback z wszystkich banków są
    > rejestrowane i jeśli będzie ich dużo i będą wątpliwe to żaden bank nie
    > wyda później karty płatniczej.

    Bez przesady. Rejestrowane jest czy dany punkt sprzedaży nie ma za dużo
    chargebacków. Natomiast NIE MA żadnego międzybankowego rejestru o klientach
    dokonujących chargebacki.